14.05.2020 / 11:37
StoryEditor

Biedronka tworzy nowy magazyn dla rodziców Dada & Rodzina

Fragment okładki magazynu Dada&Rodzina dostępnego w Biedronce (JPM)
Jeronimo Martins rozpoczął wydawanie czasopisma dla przyszłych rodziców, rodziców noworodków i niemowlaków. Na 84 stronach znajdują się porady, przepisy oraz kupony rabatowe na produkty sprzedawane w sieci sklepów Biedronka.

Pierwszy numer magazynu dla rodziców „Dada & Rodzina” kosztuje 1,99 zł. Logo i tytuł magazynu nawiązuje do marki własnej produktów dziecięcych Biedronki: pieluszek i chusteczek ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.09.2025 / 10:03
StoryEditor
Klienci nie chcą już tylko rabatów. Nowe oblicze lojalności w handlu
Nowa lojalność klientów. Dlaczego rabaty już nie wystarczają? (fot. Lagardere Travel Retail Polska)

Tradycyjne programy lojalnościowe oparte wyłącznie na zniżkach przestają spełniać oczekiwania konsumentów. Coraz więcej Polaków oczekuje od marek doświadczeń, które wykraczają poza standardowe promocje. Co tak naprawdę decyduje dziś o lojalności klienta i jakie wyzwania stoją przed firmami?

Badanie Adyen Index: Retail Report pokazuje, że aż 63 proc. Polaków nadal zwraca uwagę na rabaty. Jednak niemal połowa respondentów (46 proc.) uważa, że obecne programy lojalno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.09.2025 / 09:02
StoryEditor
Ukraiński producent lodów w opałach. Zakład w Polsce tańszy o połowę
Ukraiński inwestor obniża cenę zakładu w Polsce o połowę. Co dalej z Nordisem? (fot. Pixabay)

Dwa lata temu głośne przejęcie polskiej spółki przez ukraińskiego potentata branży mrożonek budziło duże nadzieje na rozwój eksportu i utrzymanie lokalnych marek. Dziś historia wygląda zupełnie inaczej – zakład w Kaliszu został zamknięty, pracownicy stracili zatrudnienie, a teren trafił na sprzedaż. Dlaczego nieruchomość zamiast przyciągać inwestorów, stale tanieje?

Pod koniec 2023 r. firma Nordis, znana w Polsce z produkcji lodów i mrożonek, została kupiona przez ukraińską spółkę Trzy Niedźwiedzie (Tri Medvedya). To przedsiębiorstwo należą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. wrzesień 2025 17:39