28.09.2023 / 15:14
StoryEditor

Klienci sklepów Biedronka będą mieli dużo łatwiej. W zakupach na kasach samooobsługowych pomoże im sztuczna inteligencja

Kasy samoobsługowe w sklepie Biedronka podpowiadają rodzaj produktu sprzedawanego na wagę czy na sztuki
Kasy samoobsługowe w sklepach Biedronka mają nową funkcję. Urządzenia uzbrojono w opcję uczenia maszynowego. Kasa sama pomaga przy ważeniu warzyw czy owoców oraz dodawaniu do listy zakupów pieczywa.

Podczas ważenia zakupów w kasach samoobsługowych sieci sklepów Biedronka może pojawić się okienko „asystenta”, który ogranicza możliwość wyboru do kilku produktów i tym samym sk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 16:20
StoryEditor
Super-Pharm uruchomił strefę shop in shop. W doborze produktów pomaga sztuczna inteligencja
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
Super-Pharm utworzył strefy z kosmetykami opartymi na oleju CBD i wyciągach z grzybów w koncepcie shop-in-shop. Sieć drogerii jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce kosmetyków izraelskiej marki Cannabotech, w której ma też udziały.

W ramach marki Cannabotech Super-Pharm oferuje około 30 produktów dostępnych online i na stoiskach w drogeriach, których liczbę sieć systematycznie powiększa. Wyodrębnione stref...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24.11.2023 / 08:30
StoryEditor
Giganci e-commerce z Europy Środkowo-Wschodniej. Jak pokonali Amazon i eBay?
E-commerce w Europie Zachodniej zdominowane zostało przez Amazon i eBay, tymczasem w krajach Europy Środkowo-Wschodniej rodzime firmy nie dały sobie odebrać pozycji lidera (fot. Pixabay)
Alza, eMag, Pigu, Rozetka to liderzy e-commerce z obszaru Europy Środkowo-Wschodniej. Zaczynali od sprzedaży sprzętem komputerowym i elektroniką, lecz teraz ich oferty obejmują tysiące różnorodnych produktów. Jak zbudowali swoją pozycję? Które rynki podbili, a z jakich się wycofali? I jaki mają związek z Polską?

E-commerce w Europie Zachodniej zdominowane zostało przez Amazon i eBay, tymczasem w krajach Europy Środkowo-Wschodniej rodzime firmy nie dały sobie odebrać pozycji lidera. War...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04. grudzień 2023 00:16