22.09.2023 / 12:31
StoryEditor

Biedronka wypieka wirtualny chleb i bułki! Czy można tym kogoś nakarmić? I komu jest to potrzebne? [WIDEO]

Sieć Biedronka wykorzystuje wirtualną rzeczywistość (VR) w procesie szkolenia nowych pracowników. Sieć przygotowała szkolenia w zaprogramowanym e-środowisku, które służy do wykonania treningu z zakresu wypieku pieczywa. Dzięki technologii pracownicy sieci wyposażeni w specjalne gogle mogą zdobywać interaktywne doświadczenia w realistycznej przestrzeni sklepu. Użycie technologii VR pozwala również na ćwiczenie kompetencji z udzielania informacji zwrotnej współpracownikom.

Jak się wypieka chleb w wirtualnym piecu?

Po fazie testów sieć Biedronka wprowadziła szkolenia z odpieku pieczywa z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości w standardowy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 16:55
StoryEditor
Jak wspólna gra producenta i detalisty zwiększa marżę kategorii? [KOMENTARAZ]
Roman Szymczak, TM360 (fot. Tm360)

Wielu producentów i detalistów wciąż gra w tę samą, przestarzałą grę. Spotykają się przy stole negocjacyjnym, nie strategicznym. Mówią o rabatach, bonusach, opłatach – a nie o rozwoju. Analizują ceny zakupu, nie potencjał i możliwości całej kategorii. Jaki może być tego efekt? Obie strony tracą to, co najcenniejsze – zwiększenie sprzedaży, marży i coś równie ważnego, czyli wzajemne zaufanie.

Autorem tekstu jest Roman Szymczak – ekspert marketingu detalicznego, prezes firmy TM360.

Od pola bitwy do wspólnym myśleniu o kategorii

W modelu Category Mastery Fram...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 09:48
StoryEditor
Rafał Brzoska idzie z paczkomatem do banku a tam... pieniądze
Advent International sprzedaje 17,5 mln akcji InPostu.

Firma InPost nawiązała współpracę z BNP Paribas Polska i uruchomiła pilotaż maszyn w całodobowych Centrach Klienta. Na początku ruszyło osiem lokalizacji.

Informację przekazał sam Rafał Brzoska, prezes InPostu, który zwrócił uwagę na innowacyjny charakter przedsięwzięcia.

“To pierwsze w Polsce partnerstwo, które wprowadz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. listopad 2025 21:12