26.04.2018 / 14:11
StoryEditor

Biedronka osiągnęła w pierwszym kwartale 2018 r. przychody przekraczające 12 mld zł

(fot. Jeronimo Martins, za: YouTube)
Sprzedaż Biedronki w I kw. 2018 r. osiągnęła rekordową kwotę 2,92 mld euro, czyli ok. 12,3 mld zł. Oznacza to wzrost sprzedaży o 11,9 proc. rok do roku. Liczona w euro, sprzedaż wzrosła o 15,6 proc.

Wzrost sprzedaży LfL wyniósł 8,6 proc., na co częściowo wpływ miał korzystny układ kalendarza – wcześniejsza Wielkanoc. Całkowity wzrost sprzedaży rok do roku był wyższy dzięki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 15:14
StoryEditor
Rafael Gasset, COO Metro AG nt. sytuacji biznesu w Polsce: UE jest bezpieczna i Polska jest bezpieczna! [WYWIAD]
Rafael Gasset, Dyrektor Operacyjny (COO) Metro AG
Rafael Gasset, Dyrektor Operacyjny (COO) Metro AG: - Co ważne dla mnie jako menedżera, to fakt, że nasz biznes wyszedł z tych wszystkich zawirowań ostatnich lat wzmocniony, okazał się odporny na różne zakłócenia na rynku, był zdolny realizować swoją misję i rozwijać się. Obecnie gospodarka europejska jest moim zdaniem w pozytywnym trendzie, powoli wraca koniunktura konsumencka, zatem jestem dobrej myśli.

Kliknij i przeczytaj także obszerny wywiad z Dominikiem Brannym, prezesem Makro Cash and Carry Polska: Chcemy być inkubatorem innowacji i przedsiębiorczości

Firma Makro dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 15:51
StoryEditor
Lidl wraca do rywalizacji z Biedronką? Koszyki zakupowe wskazują na nowy etap bitwy cenowej
Sklep sieci Lidl (fot. Carla Isabel A Nascimento/Shutterstock.com)
Lidl chwali się koszykami zakupowymi, w których ponownie jest minimalnie tańszy od Biedronki. Wojna cenowa trwa w najlepsze.

Głośno było ostatnio o badaniu ASM Sale Force Agency, z którego wynikało, że Lidl mógł odpuścić rywalizację cenową z Biedronką. W marcowym badaniu Biedronka okazała się najlepsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2024 20:25