26.04.2022 / 09:04
StoryEditor

Fundacja Biedronki prosi o kontakt organizacje pozarządowe, które wspierają uchodźców z Ukrainy

Na zdj. sklep sieci Biedronka w Gdańsku (fot. SariMe / Shutterstock.com)
Największa sieć handlowa w Polsce poinformowała, że jej fundacja nawiąże współpracę z organizacjami pozarządowymi, które bezpośrednio wspierają uchodźców z Ukrainy. Jak wyjaśniono, chodzi o program darmowych i tymczasowych noclegów, który jest finansowany przez Fundację Biedronki.

- Organizacja, z którą zawrzemy porozumienie, otrzymuje dostęp do platformy rezerwacyjnej, na której są oferty kilku tysięcy obiektów noclegowych w całej Polsce. Organizacja może sprawdzić dostępność ofert w danej miejscowości i ramach przyznanego budżetu dokonywać rezerwacji na rzecz uchodźców, którzy potrzebują noclegu - tłumaczy Fundacja Biedronki.

I dodaje: - Pojedyncza rezerwacja może być do 10 dni, ale można ją w razie potrzeby przedłużyć, maksymalnie do 30 dni. Koszt noclegów pokrywa Fundacja Biedronki bez angażowania środków partnera. Uchodźca otrzymuje potwierdzenie rezerwacji z adresem obiektu oraz informacją, że została ona opłacona.

Fundacja prosi organizacje pozarządowe zaangażowane w pomoc uchodźcom z Ukrainy, które chcą się włączyć do programu, o wypełnienie formularza znajdującego się pod tym adresem.

09.06.2025 / 09:34
StoryEditor
Polacy płacą więcej niż Niemcy za te same produkty w tych samych sklepach. Co na to UOKiK?
Jakie jest stanowisko UOKiK w sprawie różnicy cen? (fot. Shutterstock)

Porównanie cen tych samych produktów w sklepach Lidla, Kauflandu i Rossmanna w Polsce i Niemczech oburzyło posłów i opinię publiczną. Choć Polacy zarabiają ponad dwa razy mniej niż Niemcy, często płacą więcej za te same towary. Czy polski konsument jest klientem drugiej kategorii?

W marcu 2025 roku posłowie Jarosław Sachajko i Anna Gembicka zwrócili uwagę na rażące różnice cenowe pomiędzy polskim a niemieckim rynkiem w ramach tych samych sieci handlowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 18:02
StoryEditor
Właściciel Milki i Oreo oskarża sieć Aldi o "bezczelne kopiowanie" przekąsek. Czy ma rację?
Mondelez oskarża sieć Aldi o kopiowanie produktów

Gigant rynku spożywczego Mondelez International pozwał do sądu sieć dyskontów Aldi, argumentując, że niektóre opakowania produktów marki własnej detalisty są "łudząco podobne" m.in. do grafiki opakowań ciastek Oreos i przekąsek Chips Ahoy.

Czy Aldi "kopiuje" Oreo?

Koncern spożywczy Mondelez International pozwał amerykański oddział sieci dyskontowej Aldi, ponieważ niektóre opakowania jego marek własnych w Stanac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 07:47