26.10.2018 / 11:20
StoryEditor

„Gang Słodziaków” Biedronki najpopoularniejszy na YouTube

Baner Gang Słodziaków (fot. KK)
We wrześniowym rankingu YouTube Ads Leaderboard reklamy promujące „Gang Słodziaków” były najczęściej oglądanymi spotami w polskim serwisie.

Spoty "Piosenka »Chodź, poznaj Gang Słodziaków«" i "Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc – cz. 1 »Echo«" znalazły się na pierwszym i drugim miejscu zestawienia. Wyprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 13:28
StoryEditor
Hubert Iwanowski zostaje w branży beauty. Były dyrektor w sieci drogerii DM zatrudnia się u producenta kosmetyków
Hubert Iwanowski obecny dyrektor ds. rozwoju sprzedaży międzynarodowej w firmie Eveline Cosmetic miał udział w wejściu sieci drogerii DM do Polski (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Hubert Iwanowski, wcześniej dyrektor obszaru zakupów i marketingu w sieci drogerii DM, objął z początkiem lipca 2025 r. funkcję dyrektora ds. rozwoju sprzedaży międzynarodowej w firmie Eveline Cosmetic.

Hubert Iwanowski był związany z siecią drogerii DM przez prawie cztery lata. Pracę dla niej rozpoczął w marcu 2021 r., a zakończył w grudniu 2024 r.

Co Hubert Iwanows...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 09:02
StoryEditor
Jak Labubu podbiła świat? Chińska zabawka zawładnęła rynkiem i mediami społecznościowymi
Labubu – chińska maskotka, która podbiła świat. Fenomen 2025 roku (fot. Shutterstock)

Z charakterystycznym uśmiechem i spiczastymi uszami, Labubu stało się jedną z najczęściej komentowanych i najchętniej kupowanych zabawek początku 2025 roku. Figurka, która rozpoczęła swoją popularność w Chinach, dziś jest globalnym fenomenem, który rozlał się po całym internecie i świecie mody. Jak wygląda prawdziwa skala tego trendu?

Zabawka zaprojektowana przez artystę z Hongkongu, Kasinga Lunga, i wyprodukowana przez firmę Pop Mart, stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych gadżetów kolekcjonerskich o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 16:43