25.02.2020 / 12:20
StoryEditor

Klienci Biedronki najczęściej pytają o program lojalnościowy i produkty

(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci kierują do Biedronki ok. 500 tys. spraw i zapytań rocznie. Najwięcej z nich (ponad 25 proc.) dotyczy programu lojalnościowego i karty Moja Biedronka – poinformowali we wtorek przedstawiciele sieci na konferencji.

Co jeszcze interesuje robiących zakupy w Biedronce? Ponad 18 proc. odwiedzających jej sklepy kieruje do biura obsługi klienta zapytania odnośnie asortymentu a 11 proc. związane ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 57% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. marzec 2024 06:57