27.05.2020 / 14:30
StoryEditor

Lokalni producenci zgłosili 800 produktów, z którymi chcą zaistnieć w Biedronce

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Już niemal 800 produktów zostało zgłoszonych od połowy kwietnia w ramach akcji "Czas na wspieranie małych producentów" zorganizowanej przez sieć Biedronka. Dyskonter w komunikacie chwali się wysokim zainteresowaniem dostawców akcją i zapewnia, że wszystkie zgłoszenia "są sukcesywnie analizowane", a kolejne nowe propozycje od lokalnych producentów trafią na półki.

Biedronka zdradza, że zdecydowana większość, bo aż 90 proc. nadesłanych zgłoszeń, dotyczy produktów spożywczych, a więc tego, czego przede wszystkim poszukują klienci sieci. Na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2024 / 10:22
StoryEditor
Lidl Polska podsumowuje realizację polityki klimatycznej i wyznacza nowe cele
Lidl Polska prezentuje swoje dotychczasowe osiągnięcia w zakresie redukcji emisji operacyjnych i wykorzystania zielonej energii. Sieć stawia na ekologiczne technologie, które wspierają działania sieci na rzecz ochrony klimatu. Obecnie 100 proc. całkowitego zużycia energii elektrycznej w Lidl Polska pochodzi ze źródeł odnawialnych.

Lidl Polska działa według priorytetów określonych w strategii na lata 2020–2025, wdrożonej w 2019 roku, która wyznacza najważniejsze obszary działania sieci. Ważnym jej aspektem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2024 / 14:17
StoryEditor
Gdzie i co kupią konsumenci przed meczami Euro 2024? Nie ma zaskoczenia
Sprzedaż piwa może wzrosnąć w czasie Euro 2024 (fot. Shutterstock)
Według badania NIQ i Grupy Blix w czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej konsumenci najczęściej będą wkładać do koszyków słone przekąski, piwo i napoje. Pójdą po to najczęściej do dyskontu.

Po przekąski w czasie mistrzostw sięgnąć chce 66 proc. badanych, natomiast po piwo 45 proc, a napoje bezalkoholowe 36 proc.

– Słone przekąski są łatwe do spożycia i idealni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2024 15:33