25.03.2023 / 12:30
StoryEditor

Luís Araújo: Gdyby nie polityka cenowa Biedronki, inflacja żywności w Polsce mogłaby być o 3 p.proc. wyższa

Luís Araújo, prezes Biedronki
Luís Araújo, szef Biedronki, opowiadał o strategii cenowej sieci, która utrzymanie pozycji najtańszej na rynku traktuje jako główny priorytet. Menedżer wyjaśnił, jaka metodologia stosowana jest przy porównywaniu koszyków i wyraził przypuszczenie, że gdyby Biedronka podążała za cenami rynkowymi, wzrost cen żywności w Polsce mógłby być nawet o ponad 3 punkty procentowe wyższy.

Jednym z przedsięwzięć zrealizowanych w ostatnim czasie przez sieć Biedronka było uruchomienie serwisu e-commerce z ofertą produktów przemysłowych. Jak podkreśla Luís ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2024 / 13:39
StoryEditor
Opóźnienie wejścia w życie EUDR. POHiD ma dalsze zastrzeżenia
Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio)

Komisja Europejska (KE) zdecydowała o wydłużeniu terminu wejścia w życie rozporządzenia o wylesianiu (European Union Deforestation Regulation – EUDR), które początkowo miało wejść w życie 30 grudnia tego roku. Jednak termin ten został przełożony. Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD), Renata Juszkiewicz, wydała oświadczenie w tej sprawie i zwraca uwagę na potrzebę dalszych zmian.

- Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji w pełni podziela cele, jakie przyświecają wprowadzeniu EUDR w kontekście ochrony środowiska i zasobów leśnych, jako kluczowe dla zapobi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.09.2024 / 19:19
StoryEditor
Tak wygląda pierwszy stały sklep Uniqlo w Polsce
Na zdj. Uniqlo w Westfield Arkadia w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Placówkę sieci Uniqlo w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia widzieliśmy przedpremierowo.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 14:28