02.05.2016 / 10:00
StoryEditor

Marki własne ponad granicami. Strategia dużych sieci handlowych

()
Międzynarodowe sieci handlowe działające na kilku lub kilkunastu różnych rynkach wiedzą, jak uczynić atut z produktów o charakterze lokalnym (i lokalnej marki własnej), eksportując je na inne rynki jako produkty „egzotyczne” lub produkty premium. Zachowanie oryginalnych opakowań nie tylko pozwala uniknąć przepakowywania, ale też staje się dodatkową atrakcją dla zaciekawionych konsumentów.

Z raportu przygotowanego przez Planet Retail wynika, że ekspansji produktów pod lokalnymi markami własnymi na zagranicznych rynkach sprzyja międzynarodowy charakter sieci handlo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 14:00
StoryEditor
Sieci franczyzowe przechodzą transformację technologiczną. W co inwestują i jak się zmieniają?
Technologia powinna w pierwszej kolejności wspierać przedsiębiorców w redukcji kosztów prowadzenia działalności (fot. Delikatesy Centrum/LinkedIn, zdjęcie ilustracyjne)
Transformacja technologiczna w sklepach franczyzowych to proces skomplikowany zwłaszcza w przypadku luźnych związków franczyzobiorcy z siecią. Trzeba ją przeprowadzać stopniowo i zacząć od rzeczy najbardziej oczywistych, chociażby rearanżacji przestrzeni oraz renowacji lub wymiany sprzętu.

Interesuje Cię tematyka franczyzy? Koniecznie sprawdź nasz nowy portal franczyzawhandlu.pl - pierwsze źródło wiedzy dla franczyzobiorców i franczyzodawców.

***

Hasło tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 17:16
StoryEditor
Na polskim rynku debiutuje nowa sieć sklepów convenience. Znamy szczegóły
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)fot. Fot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszcząfot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszcząfot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszcząfot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Firma Cortez, właściciel sieci sklepów monopolowych, stworzyła nowy szyld. Pierwszy sklep conveniece pod marką Delikatesy Twister został uruchomiony w Prądocinie pod Bydgoszczą. Czym nowy gracz chce przekonać do siebie klientów? Jak wyglądają plany rozwoju sieci?

Sklep Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą ma blisko 100 mkw. powierzchni. Placówka zatrudnia ośmiu pracowników. Liczba SKU to ok. 3 tys. pozycji.

Co oferują Delikatesy Twi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 14:57