15.02.2021 / 20:09
StoryEditor

Nowa edycja konkursu Biedronki „Piórko”. Prace można nadsyłać do 22 marca

Piórko, konkurs Biedronki na książkę dla dzieci, został stworzony po to, by nadać wiatru w żagle debiutującym twórcom. Od 2015 roku zwycięzcy w kategoriach Tekst i Ilustracje otrzymują po 100 tys. zł nagrody każdy, a stworzona przez nich książka trafia do sprzedaży we wszystkich sklepach sieci. Od 11 lutego rusza nabór tekstów do siódmej edycji konkursu. Debiutanci mogą nadsyłać swoje prace tekstowe do 22 marca i razem z Piórkiem wypłynąć na szerokie wody polskiej literatury dla dzieci.

Dotychczasowe sześć edycji Piórka oznacza 6 wydanych książek, które trafiły do ok. 320 tys. polskich domów. W samym tylko 2020 roku Biedronka sprzedała ponad 74 tys. książek z s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2025 / 10:57
StoryEditor
McDonald’s wraca do Rosji?! Oto, co naprawdę stoi za zaskakującym ruchem giganta fast food
Logo McDonald‘s (mat. prasowe)

Rosyjskie media obiegła informacja, która wywołała lawinę spekulacji – McDonald’s miałby ponownie zawitać na rosyjski rynek. Szybko jednak pojawiło się oficjalne stanowisko firmy, które rzuca zupełnie inne światło na całą sprawę. Co naprawdę oznacza rejestracja znaków towarowych i czy kultowe burgery powrócą do Rosji?

Mimo licznych spekulacji, McDonald’s stanowczo zaprzeczył doniesieniom o planowanym powrocie do Rosji. Informacje rozpowszechnione przez rosyjskie media sugerowały, że amer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 08:16
StoryEditor
Przebodźcowani klienci twierdzą, że mają dosyć wojny cenowej. Wielu nie potrafi wskazać plusów rywalizacji cenowej między sieciami... [BADANIE]
Postawy Polaków wobec wojny cenowej zmieniają się (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Przeciwnicy tzw. wojny cenowej w handlu FMCG twierdzą, że tego typu działania "wprowadzają chaos" w ofertach dyskontów. Inni uważają, że komunikaty reklamowe sieci na temat niskich cen często mijają się z prawdą. Czego jeszcze dowiadujemy się z najnowszego badania postaw konsumenckich?

Z najnowszego raportu opartego na badaniu przeprowadzonym przez UCE Research i Hybrid Europe wśród ponad 5,4 tys. klientów dyskontów wynika, że opinie na temat tzw. wojny ceno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 13:46