20.07.2016 / 10:31
StoryEditor

Nowoczesna Biedronka otwarta w Miasteczku Wilanów

Na zdj. nowa wilanowska Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowa wilanowska Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowa wilanowska Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowoczesna Biedronka otwarta w Miasteczku Wilanów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowa wilanowska Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowoczesna Biedronka otwarta w Miasteczku Wilanów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowa wilanowska Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowoczesna Biedronka otwarta w Miasteczku Wilanów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowa wilanowska Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowa wilanowska Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowa wilanowska Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowa wilanowska Biedronka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W warszawskim Miasteczku Wilanów, przy Al. Rzeczposolitej 23A, uruchomiony został w pierwszych dniach lipca nowy sklep sieci Biedronka. To druga placówka portugalskiego dyskontera na tym osiedlu, ale pierwsza w północnej jego części.

Nowa wilanowska Biedronka działa w najnowocześniejszym, miejskim koncepcie, łączącym charakter sklepu convenience z supermarketem. Równocześnie sklep dostosowany został do lokal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2025 / 08:00
StoryEditor
TOP10 tygodnia:dyskonty przemysłowe, podatek handlowy, Żabka, OLX pod pręgierzem UOKiK
TOP10 tygodnia (collage)

Ten tydzień zdominowały tematy związane z kanałem dyskontowym. Pepco optymalizuje model biznesowy, Action zapowiada potężne inwestycje, Biedronka kompletuje nowy gang maskotek. Mieliśmy też dwa tematy związane z convenience – ekspansję międzynarodową Żabki oraz nowy koncept Babak na Ukrainie, który umownie nazwaliśmy Żabka-Bis. Duży ferment spowodowały też rządowe plany zmian w podatku handlowym.

1. Pepco sprzedało 800 sklepów dyskontowych za symboliczne 5 złotych! Czy sprzeda także sieć Dealz w Polsce?

Grupa Pepco, prowadząca dyskonty odzieżowe, poinformowała o fi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 14:17
StoryEditor
To oni zdecydują o podziale kasy z funduszy promocji żywności. Znamy nazwiska
Powołanie nowych członków komisji funduszy promocji żywności. Na zdjęciu minister Czesław Siekierski i Dariusz Goszczyński, prezes KRD-IG (fot. MRiRW)

Już wiadomo, kto będzie decydował o podziale pieniędzy z funduszy promocji produktów rolno-spożywczych. Łącznie wszystkie fundusze mają do rozdysponowania ponad 112 milionów złotych. Na co idą tę pieniądze i kto będzie decydował o ich podziale?

W artykule przeczytasz: 

  • Nowa kadencja komisji funduszy promocji żywności
  • Ile osób wchodzi w skład komisji funduszu promocji żywności?
  • Czym zajmują się fundusz promocji żywności?
  • Skąd fundusze promocji żywności mają pieniądze?
  • Jakie środki mają do dyspozycji fundusze promocji produktów rolno-spożywczych?
  • Kto wszedł w skład poszczególnych komisji zarządzających funduszami promocji żywności?

Nowa kadencja komisji funduszy promocji żywności

Na początku czerwca odbyło się spotkanie inauguracyjne komisji zarządzających dziewięciu z dziesięciu funduszy promocji produktów rolno-spożywczych. Związane jest to z powołaniem nowych członków komisji zarządzających funduszami.

– Fundusze promocji produktów rolno-spożywczych wspierają konkurencyjność krajowej gospodarki w warunkach globalnego rynku – wskazuje Czesław Siekierski, minister rolnictwa.

Ile osób wchodzi w skład komisji funduszu promocji żywności?

Minister Siekierski wręczył takie nominacje aż 80 osobom. Skąd taka liczba? Otóż zgodnie z prawem, każdy fundusz jest zarządzany przez komisję zarządzającą składającą się z 9 członków: 

  • 3 reprezentantów przetwórców produktów rolnych właściwych dla danego funduszu,
  • 5 przedstawicieli producentów danego produktu
  • 1 członka izb rolniczych

Kadencja członków komisji zarządzających funduszami promocji produktów rolno-spożywczych trwa 4 lata.

image
Członkowie komisji zarządzającej Funduszem Promocji Mięsa Wołowego (fot. MRiRW)
FOTO: fot. Mrirw

Czym zajmują się fundusz promocji żywności?

Zgodnie z ustawą, do kompetencji komisji zarządzających funduszami produktów rolno-spożywczych należy m.in. reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 02:52