16.01.2023 / 17:20
StoryEditor

PZPN i Biedronka przedłużają i rozszerzają współpracę. Powstanie nowa linia produktów promująca zdrowe odżywianie

W ramach umowy Biedronka otrzymała prawo posługiwania się tytułami „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalnego dostawcy warzyw i owoców” (Biedronka)
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, że umowa sponsorska z oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski, siecią Biedronka, została przedłużona do 31 lipca 2026 roku. Sieć sklepów należąca do Jeronimo Martins będzie wspierać zarówno pierwsze reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn, jak też kadry młodzieżowe.od lat 15 do 21. 

Marka Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej nieprzerwanie od 2010 roku.

– Jako największa organizacja sportowa chcemy grać z najle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2024 / 08:00
StoryEditor
Lidl Polska rozwija ofertę prasy drukowanej. To propozycja m.in. dla osób starszych, z ograniczonym dostępem do sieci
Lidl Polska sprzedaje prasę we wszystkich swoich placówkach. Detalista podkreśla, że zgodnie z szerszą strategią sieci oferta jest zunifikowana w skali kraju. Propozycja adresowana jest m.in. do osób starszych, które często mają ograniczony dostęp do mediów intenetowych.

Lidl Polska deklaruje, że wspiera czytelnictwo prasy drukowanej i z tego względu sprzedaje prasę we wszystkich swoich placówkach. Klienci mogą liczyć na jednolity asortyment pra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 15:22
StoryEditor
Action zdobywa rynek non-food w Polsce. Ile sklepów uruchomi sieć w tym roku?
Sklep Action w Toruniu (materały prasowe)
Action zdobywa w Polsce coraz większy udział, jeśli chodzi o handel produktami non-food i żywnością pakowaną. W ub. roku około 300 supermarketów pozwoliło firmie odnotować sprzedaż na poziomie 3,57 mld zł wobec 2,19 mld zł rok wcześniej, przy odpowiednio mniejszej liczbie sklepów.

Spółka zarządzająca sklepami Action w Polsce osiągnęła w ub. oku przychód w wysokości 3,57 mld zł, o 63 proc. wyższy niż rok wcześniej. W tym czasie otwarto 66 nowych sklepów i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 13:23