09.11.2021 / 16:38
StoryEditor

Solidna kara za parkowanie pod Biedronką. Klient musiał zapłacić 170 zł

Na zdj. sklep sieci Biedronka (fot. Tomasz Warszewski / Shutterstock.com)
Jeden z klientów sklepu sieci Biedronka we Wrocławiu musiał zapłacić mandat za to, że na przysklepowym parkingu stał ponad godzinę. Wszystko przez atrakcje, które zaproponował sam sklep.

O sprawie pisze portal tuwroclaw.pl. Co całego zdarzenia doszło pod sklepem przy ul. Wróblewskiego. Zakupy klienta trwały dość długo ponieważ były duże, a dodatkowo dzieci kupuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.09.2025 / 23:09
StoryEditor
Rossmann chce się odmłodzić. Nowa strategia umocni sieć drogerii na pozycji rynkowego lidera
Na zdj. drogeria sieci Rossmann (fot. Lukassek/Shutterstock)

Rossmann rozpoczął szeroko zakrojony proces odmłodzenia swojej marki. Strategia Rossmanna zakłada jednoczesne przyciągnięcie młodszych klientów oraz zatrudnienie młodych pracowników, którzy staną się ambasadorami nowego wizerunku. Sieć drogerii, która od lat dominuje na polskim rynku, inwestuje w działania skierowane do pokolenia Z: zarówno poprzez nowe formy komunikacji marketingowej, jak i programy pracy dla nastolatków oraz studentów.

Rossmann realizuje strategię odmłodzenia marki, koncentrując się na przyciągnięciu młodych klientów i pracowników. Dla konsumentów sieć rozwija cyfrowe narzędzia – aplikację z g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.09.2025 / 18:17
StoryEditor
Poczta Polska znalazła pomysł na zwiększenie sprzedaży. Średnia wartość koszyka zakupowego przekroczyła 200 zł
Jesienią Poczta Polska rozpocznie restrukturyzację kadrową (Shutterstock)

Poczta Polska konsekwentnie inwestuje w rozwój kanałów cyfrowych, a uruchomiony ponad rok temu e-sklep sklep.poczta-polska.pl stał się ważnym elementem tej transformacji. Oferta sklepu liczy już blisko 7 tysięcy produktów, a średnia wartość koszyka zakupowego w 2025 roku wzrosła aż o 40%, przekraczając 200 zł.

To efekt nie tylko rosnącego zainteresowania klientów, ale przede wszystkim przemyślanej strategii rozwoju e-commerce Poczty Polskiej.

– Dziś klienci oczekują wygody, dostęp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. wrzesień 2025 22:12