14.01.2020 / 22:20
StoryEditor

To pewne! Biedronka ma już 3000 sklepów. A nawet więcej!

Supermarket Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Sieć Biedronka zakończyła 2019 r. z liczbą 3002 sklepów. Tym samym potwierdziły się informacje portalu wiadomoscihandlowe.pl, który podał tę informację jako pierwszy już kilka dni temu. Warto dodać, że Biedronka nr 3000 ruszyła 30 grudnia ub. roku w Makowie Podhalańskim (woj. małopolskie), przy ul. Wolności 29-31.

W 2019 roku Biedronka otworzyła 128 sklepów, a zamknęła 26 placówek. Tym samym netto sieć Biedronki powiększyła się o 102 sklepy i na koniec roku liczyła 3002 placówki....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 14:52
StoryEditor
Papito w Dino! Energetyk od PashyBicepsa chwycił boga polskich sklepów za nogi
Jarosław ”pashaBiceps” Jarząbkowski, współzałożyciel i twarz marki Papito Energy

Marka Papito Energy, stworzona przez Jarosława PashęBicepsa Jarząbkowskiego, wprowadziła swoje napoje do jednej z największych polskich sieci handlowych, sieci marketów Dino. To ogromny krok w rozwoju marki, która w zaledwie cztery miesiące po premierze trafiła na półki tysięcy sklepów w całym kraju.

Dzięki współpracy z Dino Polska, Papito Energy zyskuje ogólnopolską dystrybucję i nowe, większe puszki energetyków w specjalnym wariancie dla klientów tej sieci.

Nowe ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.10.2025 / 17:13
StoryEditor
Niemiecka sieć chce zrobić z Polski swój drugi wielki rynek. Pierwszy lokal uruchomili w toalecie
Robert Fügert, CEO Burgermeister: – Nasz pierwszy lokal ruszył w dawnej toalecie z 1895 roku, dziś nasz najbardziej kultowy lokal. To najczęściej odwiedzana burgerownia w całej Europie

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek gastronomicznych Berlina – Burgermeister – oficjalnie wchodzi na polski rynek. Jak poinformował Robert Fügert, CEO Burgermeister, w rozmowie z "Business Insider Polska", debiut nastąpi 27 października poprzez platformę Pyszne.pl, a dzień później – 28 października – otworzy się pierwszy lokal w Szczecinie.

Burgermeister, czyli burmistrz i mistrz burgerów w jednym

Robert Fügert, CEO Burgermeister wskazuje, że Szczecin jest bardzo blisko Berlina, gdzie narodziła się sieć niemi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. listopad 2025 01:24