23.03.2021 / 09:57
StoryEditor

Carrefour ma już w Polsce blisko 700 sklepów convenience. 10 nowych placówek uruchomiono w dwa miesiące

W styczniu i lutym 2021 r. Carrefour Polska uruchomił 10 nowych sklepów, w tym osiem Carrefour Express i dwa Globi. Detalista ma już w Polsce blisko 700 sklepów convenience, dostępnych w największych i mniejszych miastach oraz na wsi. Sieć rozwija się głównie w modelu franczyzowym.

– Sukcesywnie kontynuujemy rozbudowę sieci sklepów convenience, głównie przez współpracę z partnerami franczyzowymi, którym pomagamy w dochodowym prowadzeniu sklepów. Dzięki duż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 17:00
StoryEditor
Wbrew europejskim trendom amerykański hipermarket trzyma się mocno. Co za to odpowiada?
Walmart (fot. materiały prasowe)

Podczas gdy w Europie handel detaliczny przesuwa się w stronę mniejszych formatów, w Stanach Zjednoczonych hipermarkety przeżywają drugą młodość. Najwięksi gracze na rynku kontynuują inwestycje w ogromne sklepy wielkopowierzchniowe i nowe technologie. Skąd bierze się ta różnica i jakie zmiany zachodzą na amerykańskim rynku detalicznym?

Jak zauważa Oliver Butterworth, Senior Retail Analyst w IGD, amerykańscy giganci detaliczni – Walmart i Target – ogłosili ambitne plany rozwoju sieci sklepów. Walmart planuje ot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 16:55
StoryEditor
E-commerce nie musi być wrogiem handlu stacjonarnego. W dobie omnichannel synergie mogą przeważać nad rywalizacją [RAPORT]
Aż 85 proc. procesów zakupowych obejmuje więcej niż jeden kanał sprzedaży (zdj. ilustracyjne, Carrefour)

Rozwój technologii i dynamiczna ekspansja sprzedaży internetowej zdawały się potwierdzać prognozy o stopniowym wypieraniu handlu stacjonarnego przez e-commerce. Jednak rzeczywistość okazała się bardziej złożona – zamiast dominacji handlu internetowego pojawiła się synergia między kanałami sprzedaży.

Jak pokazują najnowsze dane Cushman & Wakefield i raport "Quo Vadis E-commerce" – przyszłość retailu nie leży w wyborze jednego modelu, lecz w ich integracji. Klienci coraz czę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 10:52