01.03.2022 / 08:33
StoryEditor

Carrefour Polska banuje rosyjskie i białoruskie produkty. To największa jak dotąd spożywcza sieć, która podjęła taką decyzję

Carrefour Polska nie będzie sprzedawać produktów pochodzących z Rosji i Białorusi (fot. mat. prasowe)
Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, Carrefour Polska podjął decyzję o wycofaniu ze sprzedaży w swoich sklepach wszystkich produktów pochodzących z Rosji i Białorusi. Tym samym lista sieci handlowych, które zdecydowały się na taki krok po inwazji zbrojnej Rosji na Ukrainę, staje się jeszcze dłuższa.

Biuro prasowe sieci w odpowiedzi na nasze pytania przekazało, że fima nie zamierza również składać nowych zamówień na rosyjskie i białoruskie produkty.

Carrefour to ja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.02.2025 / 16:54
StoryEditor
Triumph otwiera trzeci salon My Atelier w Polsce. Wewnątrz obrazy lokalnej artystki
Salon Triumph (fot. Triumph)

Producent i sprzedawca bielizny damskiej kontynuuje ekspansję swojego konceptu salonów My Atelier. Właśnie ruszył kolejny lokal w Polsce, tym razem w Gdańsku.

My Atelier to obecnie sześć salonów własnych Triumph, a także 16 działających w całej Europie we współpracy z partnerami handlowymi. Z końcem stycznia Triumph ogłosił otwarcie t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 08:43
StoryEditor
Otwórzcie sobie Żabkę! Taki pomysł Poczta Polska podsuwa pracownikom odchodzącym z pracy
Żabka szuka przyszłych franczyzobiorców wśród zwalnianych pracowników Poczty Polskiej (fot. FotoDax/Shutterstock)

Poczta Polska przeprowadza masowe zwolnienia - docelowo mają one objąć ponad 9 tys. pracowników. Do dobrowolnej rezygnacji z pracy ma ich skłonić specjalny program zachęt stworzonych przez firmę. Jak się okazuje, program ten obejmuje też kooperację z siecią Żabka, dla której byli pracownicy Poczty Polskiej mogą stać się kopalnią przyszłych franczyzobiorców.

Na początku stycznia zarząd Poczty Polskiej przyjął uchwałę w sprawie drugiego z kolei Programu Dobrowalnych Odejść (pierwszy został ogłoszony jesienią ub.r.) oraz przed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. luty 2025 19:02