13.06.2018 / 11:55
StoryEditor

Carrefour Polska partnerem strategicznym Blogger Food Festival w Bydgoszczy

(mat. prasowe)
Hipermarkety Carrefour w Bydgoszczy po raz kolejny włączyły się w organizację Blogger Food Festival. Sklepy dostarczą produkty z gamy „Jakość z Natury Carrefour”, które w swoich potrawach wykorzystają szefowie kuchni. Wsparcie wydarzenia wpisuje się w realizację kampanii sieci „Z miłości do Zdrowia”.

Festiwal kulinarny odbędzie się 16 czerwca na Wyspie Młyńskiej. Podczas drugiego Blogger Food Festival odbędzie się pojedynek zaproszonych bloggerów kulinarnych, którzy będą got...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07.09.2023 / 13:35
StoryEditor

Ikea mówi klientom "Hej!" i będzie im podpowiadać, jak ogarnąć domowy bałagan

<p>Marina Dubakina, prezeska i dyrektorka generalna ds. zrównoważonego rozwoju i Jordi Esquinas, dyrektor ds. działalności komercyjnej w Ikea Retail Polska</p>

Marina Dubakina, prezeska i dyrektorka generalna ds. zrównoważonego rozwoju i Jordi Esquinas, dyrektor ds. działalności komercyjnej w Ikea Retail Polska

fot. Ikea
<p>Marina Dubakina, prezeska i dyrektorka generalna ds. zrównoważonego rozwoju i Jordi Esquinas, dyrektor ds. działalności komercyjnej w Ikea Retail Polska</p>

Hej! - nowy komunikat powitalny dla klientów Ikea

fot. Ikea
<p>Marina Dubakina, prezeska i dyrektorka generalna ds. zrównoważonego rozwoju i Jordi Esquinas, dyrektor ds. działalności komercyjnej w Ikea Retail Polska</p>
<p>Marina Dubakina, prezeska i dyrektorka generalna ds. zrównoważonego rozwoju i Jordi Esquinas, dyrektor ds. działalności komercyjnej w Ikea Retail Polska</p>
Ikea zmienia komunikację z klientami. Sieć sklepów meblowych i z wyposażeniem wnętrz zaprezentowała swoje nowe hasło reklamowe: "Hej" i tłumaczy, co stoi za przekazem "Lepiej przemyślany dom", który ma towarzyszyć firmie także przez kolejne lata.

Szwedzka sieć meblowa skupi się na promocji produktów do organizacji przestrzeni życiowej. "Od września 2023 roku Ikea stawia na nowy format komunikacji z konsumentami. Decyzja ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
12.09.2023 / 18:06
StoryEditor

Hiperżywność trafi do sklepów! Założyciele Oshee tworzą nową kategorię spożywczą i pokazują markę Eatyx

Eatyx to nowa marka na polskim rynku (fot. Eatyx)
Twórcy Oshee, Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński, rozwiną nową markę na rynku spożywczym. Będzie to Eatyx. Produkty są już sprzedawane bezpośrednio przez producenta oraz - zgodnie z zapowiedzią - będą "sukcesywnie wprowadzane także na półki najlepszych sieci handlowych". W biznes zainwestował jeden z najbogatszych Polaków, Michał Sołowow.

Czym wyróżnić ma się na rynku nowa marka? Jej twórcy deklarują chęć wprowadzania na rynek produktów z kategorii hiperżywności. Zarazem zapowiadają, że ich wyroby będzie można zn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20. wrzesień 2023 01:59