17.11.2017 / 13:06
StoryEditor

Carrefour Polska uruchomił nowy portal informacyjny dla interesariuszy

Nowy serwis korporacyjny Carrefour Polska informuje o bieżących działaniach firmy oraz wspierał rozwój kluczowych obszarów biznesowych. Na portalu publikowane są najważniejsze informacje na temat działalności firmy, w tym ekspansji omnikanałowej, strategii zrównoważonego rozwoju, oferty franczyzowej czy nieruchomości komercyjnych. Serwis posiada również zaawansowane rozwiązania dla osób poszukujących pracy oraz przedstawicieli mediów.

– Carrefour jako firma odpowiedzialna społecznie przykłada bardzo dużą wagę do stałego informowania swoich interesariuszy. Bez wątpienia Internet jest jednym z kluczowych źródeł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.10.2025 / 11:24
StoryEditor
Niemiecki eksporter i importer FMCG rozszerza działalność na Polskę. Rynek hurtowy w Polsce nadal jest atrakcyjny?
Przedstawiciele spółki Fambora (fot. Fambora)

Firma Famobra otwiera oddział w Gdyni i chce mocniej postawić na polski rynek. Na trudnym rynku hurtowym firma widzi dla siebie przyszłość.

Famobra GmbH to eksporter i importer FMCG, w tym słodyczy, żywności, napojów, piwa i napojów alkoholowych globalnych marek. Należy do Holdingu Fleggaard, która w ostatnim sprawo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 18:30
StoryEditor
Operator radykalnie zmienia model biznesowy. W planach sprzedaż części biznesu
Sfinks Polska ze stratą aż 2 mln zł. Ale Sylwester Cacek uspokaja (fot. Sfinks Polska)

Operator gastronomiczny Sfinks Polska radykalnie zmienia model biznesowy, realizując zapowiedzianą przed dwoma laty strategię. Na koniec I półrocza 2025 r. udział restauracji franczyzowych w sieci wzrósł do rekordowych 96%, podczas gdy rok wcześniej wynosił on 85%. Ta masowa transformacja z restauracji własnych na lokale franczyzowe jest głównym czynnikiem wpływającym na wyniki finansowe spółki i stanowi największą zmianę strukturalną w jej historii.

Franczyza służy i nie służy Sfinksowi

Przekształcenia mają bezpośredni wpływ na spadek przychodów skonsolidowanych Sfinksa, jednocześnie stabilizując jego marżę i redukując...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2025 11:38