05.12.2019 / 10:33
StoryEditor

Carrefour wchodzi na Allegro. Będzie sprzedawał także kosmetyki

Na start Carrefour wprowadził na Allegro ok. 3000 produktów, m.in. kosmetyki i środki pielęgnacyjne, środki czystości do domu, w tym proszki, płyny i kapsułki do prania, środki do płukania, płyny do mycia różnych powierzchni (fot. materiały prasowe/Allegro)
Carrefour Polska pojawi się 8 grudnia 2019 na Allegro z ok. 3000 produktów z kategorii supermarket, dziecko, a także uroda. Klienci będą mogli kupować produkty od Carrefour przez jeden wygodny koszyk Allegro z bezpłatną dostawą Allegro Smart!: kurierem lub do sieci ok 20 tys. punktów odbioru i automatów paczkowych w całej Polsce.

- Klienci będą mogli kupić w sklepie Carrefour na Allegro wiele różnych przydatnych na co dzień i od święta produktów, takich jak np. żywność pakowana w bezpieczny sposób, słody...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 12:33
StoryEditor
Sprzedaż detaliczna rośnie. Polacy wracają do większych zakupów [KOMENTARZ]

Wrzesień przyniósł wyraźne odbicie w sprzedaży detalicznej. Dane GUS pokazują, że dynamika sprzedaży wzrosła zarówno w ujęciu nominalnym, jak i realnym. Szczególnie dobrze wypadły kategorie związane z dobrami trwałego użytku. Co stoi za tym ożywieniem i jakie są perspektywy dla konsumpcji w kolejnych miesiącach?

Z opublikowanych przez Główny Urząd Statystyczny danych wynika, że nominalna dynamika sprzedaży detalicznej w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób zwiększyła się we...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 19:41
StoryEditor
Carrefour rzuca wyzwanie Żabce i rozwija projekt z Tchibo. Kto ma lepszą kawę?
Carrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go, rozszerzając strategiczną współpracę z Tchibo Coffee Service Polska. Dzięki temu klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce mogą napić się świeżo parzonej kawy Tchibo przygotowywanej na miejscu.

Carrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go, rozszerzając strategiczną współpracę z Tchibo Coffee Service Polska. Dzięki temu klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce mogą napić się świeżo parzonej kawy Tchibo przygotowywanej na miejscu.

Rozszerzone partnerstwo obejmuje montaż kącików kawowych Tchibo w 40 hipermarketach Carrefour, które działają w ramach stref „Bistro Smacznie”. To przestrzenie typu convenience ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2025 22:16