17.04.2023 / 19:23
StoryEditor

Carrefour zwraca klientom 100 proc. ceny zakupionych produktów aż do kwoty 2000 zł! Czy jest jakiś haczyk?

Na zdj. sklep sieci Carrefour (Carrefour Polska)
Sieć Carrefour ogłosiła, że zrobi taką akcję antyinflacyją jakiej nie było jeszcze na polskim rynku handlowym. Operator uruchomił właśnie kampanię pt. „100% zwrot kasy”, w ramach której klienci kupując produkty niespożywcze oznaczone naklejką akcji, otrzymają zwrot 100 proc. zapłaconych pieniędzy. Jak wyglądają zasady uzyskania zwrotu?

Stale rosnące ceny sprawiają, że konsumenci coraz częściej i chętniej poszukują okazji cenowych i sposobów pomagających rozsądnie gospodarować pieniędzmi. Potwierdzają to rezult...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2024 / 10:26
StoryEditor
25 Biedronek nie otworzyło się w poniedziałek. Zalanie placówek nie było jedyną przyczyną
Biedronka w Ścinawce Średniej pod wodą (źródło: X/@piotr4913)

"Sytuacja jest dynamiczna, ale w poniedziałkowy poranek ok. 25 naszych sklepów nie zostało otwartych – część na skutek zalania, natomiast część z uwagi na to, że nie ma do nich dojazdu" - przekazał w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w sieci Biedronka. Pierwotnie sieć informowała o 40 zamkniętych sklepach.

Jak tłumaczy przedstawiciel sieci, na tę chwilę jest "zdecydowanie za wcześnie, aby szacować straty". Biedronka nie ma bowiem możliwości dotarcia do niektórych placówek. Pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2024 / 15:30
StoryEditor
Prezes POHiD komentuje rządowe plany w sprawie interwencji na rynku detalicznym
Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio)

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD) skomentowała dla portalu wiadomoscihandlowe.pl plany Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Wiceminister Michał Kołodziejczak zapowiedział powstanie grupy międzyresortowej, z udziałem przedstawicieli ministerstw finansów, rozwoju i technologii oraz rolnictwa. Ma ona zbadać wpływ wojny cenowej na dostawców.

- Troską handlu jest dbałość o klienta. Obserwujemy ostrą rywalizację cenową pośród wszystkich formatów, mocne eksponowanie promocji i komunikacji w zakresie niskich cen. Konkur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2024 00:16