19.11.2021 / 12:26
StoryEditor

Sieci 7-Eleven, Żabka Polska i Carrefour Polska w jednej debacie na temat przyszłości sklepów convenience. Zapraszamy na międzynarodowe webinarium WHFocus

Sklep sieci 7-Eleven (7-Eleven)
Sklepy convenience nadają rytm rewolucji, która dzieje się w handlu w Polsce i na świecie. Nowoczesne technologie, innowacyjne podejście do łańcucha odstaw, oferta bardzo precyzyjnie skrojona pod potrzeby klienta i operatorzy, którzy dzięki nowym technologiom i sprawnej logistyce są w stanie coraz skuteczniej przewidywać i zaspokajać potrzeby konsumentów. O tym wszystkim będziemy rozmawiać podczas webinarium pt. „The future of convenience stores - to be even closer to the client and his needs”. Gośćmi wydarzenia będą: Victor J. Paterno, prezes sieci 7-Eleven na Filipinach, Adam Manikowski, CEO Żabka Polska, Krzysztof Łagowski, Head of Convenience w Carrefour Polska oraz Thomas Greysson, EVP Omnistream.

Pandemia pokazała, że sklepy, które znajdują się blisko konsumentów oraz mają idealnie skrojoną pod niego ofertę asortymentową mogą radzić sobie nawet w bardzo niekorzystnych warunkach lockdownów. W czasie surowych ograniczeń konsumenci wybierali sklepy położone najbliżej domów, które zapewniały im dostatecznie szeroką ofertę.

To jeszcze mocniej napędziło rozwój sieci convenience, które bardzo często nie tylko odpowiadają na potrzeby współczesnego konsumenta, ale starają się je kreować. Przykładem mogą być rozwiązania stosowane przez sieć Żabka.

To właśnie szybkie zmiany zachodzące w tym kanale są powodem, dla którego zechcemy przyjrzeć się bliżej kanałowi convenience. W czasie naszego webinarium porozmawiamy o wykorzystaniu technologii dla lepszego odpowiadania na potrzeby konsumentów, zastanowimy się również nad polityką asortymentową tego kanału i podejściu poszczególnych sieci do budowania swojej oferty. Pochylimy się również nad wyzwaniami związanymi z łańcuchem dostaw oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów sklepów convenience. Zarysujemy też przyszłość formatu sklepu, który w genach ma bycie tak blisko klienta jak to możliwe.

Nie zrobimy tego jednak jedynie przez pryzmat polskiego rynku. Gościem specjalnym naszego wydarzenia będzie Victor J. Paterno, prezes sieci 7-Eleven na Filipinach oraz wiceprzewodniczący National Association of Convenience Stores. Razem z nim w dyskusji udział wezmą Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska oraz Krzysztof Łagowski, head of convenience w Carrefour Polska, a także Thomas Greysson, executive vice president firmy Omnistream, specjalizującej się w doradztwie w zakresie zarządzania kategoriami w sklepach.

Wydarzenie odbędzie się we wtorek 23 listopada. Startujemy już o 8 rano. Transmisja dostępna będzie na kanale YouTube oraz profilu na Facebooku oraz Linkedinie Wiadomości Handlowych. Debata będzie prowadzona w języku angielskim.

 

04.05.2024 / 14:18
StoryEditor
Auchan przejmuje sieć handlową. Detalista zainwestował 155 mln euro i ma zamiar wydać kolejne 100 mln
Sklep Auchan w Portugalii (Shutterstock)
Auchan Retail sfinalizował przejęcie 489 portugalskich sklepów należących do Grupo DIA. W sierpniu ub. roku spółki podały, że podpisały wstępną umowę, na mocy której DIA sprzeda 100 proc. udziałów w DIA Portugal Supermarkets. Kupującym jest Auchan Portugal.

Auchan kupił portugalską sieć sklepów spożywczych za 155 mln euro, ale kwota ta zostanie zmniejszona z powodu zadłużenia finansowego Grupy DIA. Szacuje się, że suma jaką otrzyma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 13:30
StoryEditor
Biedronka odnotowała dwucyfrowy wzrost kosztów operacyjnych, ale zneutralizowała go dzięki wyższym wolumenom sprzedaży
Na zdj. sklep sieci Biedronka (fot. Szymon Pelc/Shutterstock)
Sieć Biedronka odnotowała w pierwszym kwartale kilkunastoprocentowy wzrost kosztów operacyjnych, przy rosnących wolumenach sprzedaży. Detalista szacuje, że wartość koszyka zakupowego spadła o ponad 5 proc., m.in. za sprawą efektu kalendarzowego. To więcej od wskaźnika GUS, jednak urząd nie uwzględnia w wyliczeniach cen promocyjnych, co może nieco zniekształcać wyniki – uważa Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins.

– Zgodnie z naszymi przewidywaniami, w pierwszym kwartale 2024 r. koszty operacyjne sieci Biedronka wzrosły o kilkanaście procent, jednak skutki tych znaczących wzrostów udało...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 16:05