19.01.2017 / 14:13
StoryEditor

W 2017 r. Carrefour chce utrzymać w Polsce dotychczasowe tempo rozwoju

Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket Carrefour w Centrum Handlowym Posnania - 1
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket Carrefour w Centrum Handlowym Posnania - 2
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket Carrefour w Centrum Handlowym Posnania - 3
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Hipermarket sieci Carrefour w Poznaniu (materiały własne)
Zakończenie modernizacji aż siedem centrów handlowych, w tym wielkie otwarcie najważniejszej inwestycji firmy - Galerii Morena. Tak Carrefour Polska podsumowuje 2016 rok na rynku nieruchomości komercyjnych. W minionych miesiącach firma kontynuowała także inwestycje w rozbudowę swojego portfela hiper- i supermarketów. Tempo rozwoju ma zostać utrzymane również w 2017 roku.

Rok 2016 był dla Carrefour Polska niezwykle owocny. To efekt konsekwentnie realizowanej przez firmę strategii rozbudowy, remodelingu oraz rekomercjalizacji obiektów zn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 15:38
StoryEditor
Tak prezentują się nowe, warszawskie sklepy Mr. DIY
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Mr. DIY w Galerii Młociny w Warszawie (fot. mat. prasowe)

We wrześniu malezyjska sieć uruchomiła dwa sklepy w stolicy: w parku handlowym Zielony Targówek oraz w Galerii Młociny (największy Mr. DIY w Polsce).

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.09.2025 / 10:50
StoryEditor
Gąska mocno kąsa! Sieć Jysk osiąga rekordowy obrót na wymagającym rynku wyposażenia wnętrz

Jysk – międzynarodowa sieć handlowa o skandynawskich korzeniach – osiągnęła rekordowe wyniki finansowe w roku 2024/25. Firma zwiększyła obrót o 11,8 proc., osiągając 46,3 mld DKK (6,2 mld EUR). Do sklepów Jysk trafiła także rekordowa liczba 13,7 mln nowych klientów, którzy skorzystali z atrakcyjnych ofert w kategorii „sleeping & living”.

Rekordowy obrót i wzrost sprzedaży w Jysk

W roku finansowym 2024/25 sieć Jysk - z charakterystyczną gąską w logo - ponownie udowodniła siłę swojego modelu biznesowego, mimo t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. wrzesień 2025 13:10