19.09.2019 / 08:34
StoryEditor

Castorama zwiększa w Polsce przychody, ale traci zyski

(mat. prasowe)
Grupa Kingfisher, właściciel m.in. sieci marketów budowlanych Castorama, opublikowała wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2019 r. W Polsce sieć otworzyła dwie nowe placówki i zwiększyła sprzedaż. Spadły jednak zyski. Dodatkowa niedziela niehandlowa kosztowała sieć kolejne ok. 1 proc. sprzedaży LfL.

Sprzedaż Grupy Kingfisher w Polsce, gdzie zarządza siecią Castorama, wzrosła w pierwszym półroczu 2019 r. o 5,2 proc. – przy stałym kursie wymiany – do wysokości 753 mln funtów....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. marzec 2024 07:57