12.01.2024 / 09:47
StoryEditor

Coraz więcej znanych marek znika ze sklepów. W jednej z sieci klienci nie uświadczą żelków Haribo

Żelki Haribo to kolejne produkty, które znikają ze sklepów w efekcie twardych negocjacji cenowych sieci handlowych z dostawcami (fot. Shuterstock)
Wydawać by się mogło, że sklepy spożywcze bez produktów topowych marek takich jak Pepsi, Lay’s, Coca-Cola czy Haribo nie będą w stanie funkcjonować. Jednak w czasach ostrych negocjacji cenowych między producentami a sieciami handlowych takie przypadki zdarzają się coraz częściej.

Działająca w Niderlandach sieć Jumbo jest kolejną (po sieciach Carrefour i Biedronka), która ma na tyle duże problemy z dogadaniem się z dostawcami w kwestii cen produktów, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2025 / 15:21
StoryEditor
Specjał się zmienia! Kolejne inwestycje pokazują jak hurtownik przebudowuje swój model biznesowy
Specjał zwiększa zaplecze logistyczne w zachodniej Polsce (fot. materiały prasowe)

Grupa Kapitałowa Specjał wynajęła dodatkowe 6,4 tys. mkw. powierzchni magazynowej w centrum logistycznym MLP Poznań. Przeniosła też do tej lokalizacji jeden ze swoich oddziałów.

Grupa Kapitałowa Specjał przedłużyła umowę najmu ponad 15 tys. mkw. powierzchni magazynowej oraz 766 mkw. powierzchni biurowej w centrum logistycznym MLP Poznań. Jest ono...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 11:05
StoryEditor
Sinsay pokazuje dane: co drugi klient wybiera samoobsługę. Co to znaczy dla branży?
Kasy samoobsługowe w Sinsay – wyniki testów, dane i zmiany w handlu (Shutterstock)

Rosnące tempo życia i potrzeba wygody coraz silniej wpływają na sposób, w jaki robimy zakupy. Klienci coraz chętniej rezygnują z tradycyjnej obsługi kasowej, sięgając po rozwiązania samoobsługowe. Czy dane z testów w sklepach Sinsay zapowiadają początek nowej ery w branży odzieżowej?

W ostatnich latach samoobsługa w handlu zyskała ogromną popularność. Kluczowym czynnikiem, który napędza ten trend, jest chęć uniknięcia kolejek i potrzeba szybkiego, samodziel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 21:08