12.07.2018 / 13:33
StoryEditor

Ambitne plany Dino. Do 2020 r. będzie 1200 sklepów?

(fot. mat. pras.)
Licząca obecnie prawie 850 sklepów sieć Dino, chce do 2020 roku mieć 1200 placówek. Rozwój sieci napędza wyróżniająca się na rynku oferta asortymentowa i podejście do pozycjonowania marki.

W sklepach Dino klientów kusi około 5 000 pozycji asortymentowych, w większości markowych oraz świeżych produktów. Ceny około 500 SKU – tych reprezentujących zdaniem zarządu fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 13:14
StoryEditor
Ile miejsca zostało Biedronce na rozwój w Polsce? Ile sklepów będzie w stanie otworzyć? Czy dlatego musi iść za granicę?
Biedronka w Kowalach (fot. iwciagr/Shutterstock)
Biedronka ponownie przyspieszyła z rozwojem sieci sklepów. To zadziwiając w kontekście nasycenia rynku placówkami tej sieci, a także problemów z kanibalizacją, które doprowadziły do kryzysu w firmie w latach 2014/15 r. I konieczności przeprowadzenia głębokiej restrukturyzacji. Wydaje się jednak, że szybki rozwój Biedronki nie potrwa długo, dlatego operator szuka swoich szans na rynku słowackim, a także sonduje rynek rumuński.

Grupa Jeronimo Martins rozwijała się w Polsce w 2023 r. szybciej, niż wcześniej oficjalnie zapowiadała. W ubiegłym roku firma otworzyła 170 Biedronek netto, a ponad 200 brutto, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 13:20
StoryEditor
Biedronka idzie w hurt. Weekendowa oferta przypomina promocję w sieci cash&carry
Klienci na zakupach w sklepie Biedronka (Shutterstock)
10 kg mąki w zgrzewce, ser żółty w plastrach w opakowaniach 1 kg, popularne wafelki w kartonie zbiorczym po 36 szt. – to nie oferta jednej z sieci hurtowni spożywczych, ale weekendowa promocja dyskontowej Biedronki. Jak widać spółka Jeronimo Martins, właściciel sieci, dotrzymuj słowa i mocno stawia na ilość sprzedawanych produktów.

Z powodu mocnej wojny cenowej i wciąż trwającej stagnacji, jeśli chodzi o popyt konsumencki, sieciom handlowym ciężko jest przekonać klientów do wysokomarżowych produktów. Przed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 01:10