21.12.2022 / 18:18
StoryEditor

Dino najcenniejsze w historii. Jak sieć z Krotoszyna to robi? Kiedy przestanie rosnąć?

Sklep sieci Dino (Shutterstock)
Aż na 38 mld zł rynek wycenia obecnie sieć sklepów spożywczych Dino Polska. Jak zwraca uwagę portal giełdowy stockwatch.pl notowania poprawiły dotychczasowy rekord z sierpnia br.

Za jedną akcję spółki Dino, właściciela sklepów o tej samej nazwie, płacono w środę, 21 grudnia br. aż 388 zł na otwarciu i 388,40 zł w szczytowym okresie dnia. Z wyceną równą 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 13:51
StoryEditor
Grupa Inditex stawia na kasy samoobsługowe. Wiodący gracz w branży fashion wprowadza to rozwiązanie do kolejnej sieci
Nowy koncept salonów marki Bershka zakłada m.in. instalowanie w nich kas samoobsługowych (fot. Galeria Jurajska)
Firma Inditex, właściciel marek Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho oraz Bershka ma nową koncepcję na placówki sygnowanych ostatnim z wymienionych brandów. Jak one wyglądają i jakie rozwiązania technologiczne zostały w nich zastosowane?

Działający w częstochowskiej Galerii Jurajskiej, salon marki Bershka diametralnie zmienił oblicze. Sklep ma teraz większą powierzchnię i funkcjonuje w oparciu o nowy koncept wiz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 10:12
StoryEditor
Rynek powierzchni handlowych dojrzały i nasycony, a i tak rośnie. Inwestorzy stawiają na małe parki handlowe
Centrum handlowe Nowa Górna w Łodzi (fot. mat. pras.)
W 2023 roku rynek powierzchni handlowych powiększył się o 424 tys. mkw. GLA, co oznacza wzrost o 30 proc. rok do roku – wynika z raportu PRCH „Rynek obiektów handlowych w Polsce”. Parki handlowe odpowiadały za 83 proc. wszystkich otwarć.

Z całkowitej liczby oddanych do użytku w 2023 roku parków handlowych, aż 62 proc. stanowią formaty małych i bardzo małych obiektów, o powierzchni do 10 tys. m kw. GLA. Obecnie, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. maj 2024 10:01