29.09.2020 / 10:15
StoryEditor

Efektywność Dino będzie spadać?

Dino Polska (materiały prasowe)
Sieć Dino jest praktycznie nieobecna w pięciu województwach, głównie na tzw. ścianie wschodniej. Zdaniem obserwatorów rynku to tam jest miejsce na dalszy rozwój sieci sklepów – czytamy w „Pulsie Biznesu”.

Jak zauważa na łamach „Pulsu Biznesu” Dariusz Dadej, analityk Noble Securities, Dino planuje otworzyć dwa nowe centra dystrybucyjne. Jeden taki obiekt obsługuje 300-350 sklepów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 14:16
StoryEditor

Biedronka pobiła kolejny rekord. Liczba użytkowników programu lojalnościowego robi wrażenie

Biedronka wydała już ponad 17 mln kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu mln osób działa aplikacja powiązana z kartą (fot. MOZCO Mateusz Szymanski/Shutterstock.com)
Biedronka wydała już ponad 17 mln kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu mln osób działa aplikacja powiązana z kartą. Co więcej, w ostatnich ośmiu miesiącach liczba ofert promocyjnych sieci, oferowanych posiadaczom karty i użytkownikom aplikacji wzrosła o ponad 90 proc.

Biedronka ma największy w Polsce program lojalnościowy. Jak podaje sieć, każdego dnia, od poniedziałku do soboty, a także w niedziele handlowe, sklepy sieci Biedronka na teren...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
06.09.2023 / 16:59
StoryEditor

Danone wybuduje w Opolu fabrykę produkującą specjalistyczną żywność. Przeznaczy na to 230 mln zł

Paweł Piątek, dyrektor generalny Danone w Polsce (Danone)
Grupa Danone wybuduje w Opolu zakład produkujący żywność specjalistyczną. Według ministra rozwoju i technologii Waldemara Budy, który podzielił się tą informacją podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu, 80 proc. obecnej opolskiej produkcji trafia na eksport.

Nowa inwestycja Grupy Danone w Opolu ma kosztować 230 mln zł. Budowa fabryki rozpocznie się już we wrześniu br., a ma zostać zakończona w ciągu kilku miesięcy. Danone ma już w O...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21. wrzesień 2023 13:16