26.07.2022 / 16:14
StoryEditor

Olej, mąka, ser i czekolada z Ukrainy. Producenci żywności z misją gospodarczą w Warszawie

Zernari, ukraiński producent i dostawca zboża, mąki pszennej i kasz. Przedsiębiorstwo jest częścią grupy Agrodar LTD, która od 2000 roku rozwija się w centralnych regionach Ukrainy (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy producenci wyrobów czekoladowych i cukierniczych, przekąsek, produktów śniadaniowych i mlecznych, pieczywa, oleju, mąki oraz innych artykułów spożywczych chcą wejść do polskich sieci handlowych. Są zainteresowani m.in. współpracą z sieciami Żabka, Carrefour, Auchan czy Biedronka. Jedni już rozpoczęli rozmowy z polskimi detalistami, inni dopiero stawiają pierwsze kroki na polskim rynku.  

Wraz z rozpoczęciem rosyjskiej inwazji na Ukrainę ukraińscy przedsiębiorcy, na których barkach w dużej mierze spoczywa ciężar utrzymania gospodarki kraju oraz miejsc pracy, szuk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 09:58
StoryEditor
Trump zapowiada zmianę składu Coca-Coli. O co chodzi?
Donald Trump zapowiada zmianę składu Coca-Coli w USA (fot. Shutterstock)

Donald Trump ogłosił zmianę w składzie jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek napojów na świecie. Zgodnie z jego zapowiedzią, Coca-Cola sprzedawana w USA ma być słodzona cukrem trzcinowym, a nie jak dotąd – syropem glukozowo-fruktozowym. Co stoi za tą decyzją i jakie mogą być jej konsekwencje?

Donald Trump ogłosił, że firma Coca-Cola zgodziła się na istotną zmianę w recepturze swoich produktów dostępnych na rynku amerykańskim. W opublikowanym wpisie na platformie Trut...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 14:47
StoryEditor
Dino weszło do kolejnego dużego miasta. Tym razem zadebiutowało w...
Sklep sieci Dino/zdjęcie ilustracyjne (fot. Fotokon/Shutterstock)

Sieć dyskontów Dino, choć kojarzy się raczej z wsiami i małymi miejscowościami, coraz częściej pojawia się w dużych miastach. Niedawno zadebiutowała w Gdańsku, pisaliśmy też o jej planach uruchomienia dwóch pierwszych sklepów w Warszawie. Dziś natomiast Dino weszło do innego dużego miasta.

Pierwsze Dino ruszyło dzisiaj - czyli w czwartek, 24 lipca - w Olsztynie, przy ul. Kubusia Puchatka 3. To 20. pod względem populacji miasto w Polsce - mieszka w nim ok. 170 t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 17:03