02.11.2020 / 09:50
StoryEditor

Wiele lokalizacji sklepów w ramach jednej sieci może być po prostu słabych. Jak wybrać te najlepsze?

Przemysław Dwojak, Senior Director w GfK (GfK)
W zeszłym tygodniu na portalu www.wiadomoscihandlowe.pl, pojawiło się opracowanie danych firmy badawczej GfK Polonia, dotyczących atrakcyjności lokalizacji placówek poszczególnych sieci handlowych w Polsce. W komentarzach zawrzało. Ekspert wyjaśnia w jaki sposób dokonano oceny.

Dyskusję wywołała zwłaszcza niska ocena lokalizacji sieci Dino, która nieustannie notuje dynamiczne wzrosty, a jej akcje na warszawskiej giełdzie stale zyskują. Zdaniem GfK, tyl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2024 12:13