17.01.2023 / 10:48
StoryEditor

E.Leclerc chce personalizować kontakt z klientem. Sieć rozwinie aplikację mobilną

Hipermarket E.Leclerc w Galerii Amber w Kaliszu (Galeria Amber)
- Kolejnym "skokiem" we wszystkich aplikacjach będzie personalizacja. Testujemy pewne jej rodzaje, np. oferty SMS. Personalizacja to kierunek, w którym będziemy szli - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Szymon Dziura, senior omnichannel manager sieci E.Lelcerc Polska.

Leclerc chce wykorzystać swoją aplikację do pośredniczenia między konsumentem a marką.

Tak, to dla mnie jeden z głównych środków do celu, którym jest zrozumienie, kim jes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 10:20
StoryEditor
Obiecali nowoczesne targowiska w każdym mieście. Teraz ministerstwo się tłumaczy z jednego ze "100 konkretów"
Nowoczesne targowiska miały (wciąż mają?) powstać w każdym mieście... (fot. Shutterstock)

Jednym z tzw. 100 konkretów na 100 pierwszych dni rządu Donalda Tuska, obiecanym w kampanii przez Platformę Obywatelską, było uruchomienie programu budowy nowoczesnych targowisk w każdym mieście. Zrealizować obietnicy się jednak nie udało. Jak rząd tłumaczy się z tego niepowodzenia?

Posłanka Lidla Czechak w zgłoszonej przez siebie interpelacji napisała, że "brak nowoczesnej infrastruktury targowisk miejskich za kilka lat spowoduje upadek lub zanik tych dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.06.2025 / 07:55
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: wybory, Nawrocki, Maspex, Gorąco Polecam, Abramowicz, franczyza, Lidl, Grupa Muszkieterów, Żabka, Flying Tiger Copenhagen, Kaucja.pl
TOP 10 tygodnia (fot. Wiadomości Handlowe)

Powyborczy tydzień to przede wszystkim pytanie o to, co prezydentura Karola Nawrockiego będzie oznaczała dla branży handlowej. Ponadto Lidl zrezygnował z inwestycji w Gietrzwałdzie, a Adam Abramowicz został szefem zespołu ds. franczyzy.

Karol Nawrocki zwycięża w wyborach prezydenckich. Co to oznacza dla branży handlowej?

Państwowa Komisja Wyborcza oficjalnie poinformowała w poniedziałkowy poranek, że Karol ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 20:38