19.11.2020 / 11:43
StoryEditor

Dyskontowe, czy parasolowe? Intermarche tworzy nową strategię marki własnej dla polskiego rynku

Tomasz Walkowiak, członek zarządu Intermarché (materiały własne)
- Jesteśmy przekonani, że możemy podwoić sprzedaż marek własnych, jeśli wypracujemy właściwy model (dla tego obszaru oferty asortymentowej – red.) – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Walkowiak, członek zarządu Intermarché, Grupa Muszkieterów.

W ofercie sklepów działających w ramach Grupy Muszkieterów można wyróżnić obecnie dwie grupy marek własnych. Pierwsza to PNM, czyli produkowane na miejscu przez producentów z da...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2024 / 14:55
StoryEditor
Eksperci alarmują: globalne wydatki na żywność to "szokująca liczba", która jeszcze wzrośnie o 36 proc. w najbliższych pięciu latach

Rosnące koszty żywności, które wpłynęły na gospodarki na całym świecie, nadal napędzają wzrost przychodów globalnego przemysłu spożywczego, popychając go do historycznych maksimów. W 2024 r. ludzie na całym świecie wydadzą około 9 bilionów dolarów na żywność, o 600 miliardów dolarów więcej niż w zeszłym roku i o 2,5 biliona dolarów więcej niż przed pandemią COVID-19. Oczekuje się, że ta szokująca liczba wzrośnie jeszcze bardziej w przyszłości. Analiza Stocklytics.com.

Według danych przedstawionych przez Stocklytics.com, globalne wydatki na żywność mają wzrosnąć o 36 proc. i osiągnąć 12,4 biliona dolarów do 2029 r.

700 miliardów do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2024 / 13:35
StoryEditor
Carrefour rozszerza zasięg nowej usługi na wszystkie hipermarkety sieci w Polsce i zapowiada wprowadzenie jej do innych formatów
Carrefour rozwija usługę przekazów pieniężnych w hipermarketach

Carrefour Polska kontynuuje rozwój współpracy z MoneyGram, umożliwiając swoim klientom realizację łatwych i bezpiecznych przekazów pieniężnych w kraju oraz za granicą. Usługa ta została już uruchomiona w 90 hipermarketach Carrefour, a w najbliższym czasie obejmie wszystkie duże sklepy tej sieci w naszym kraju.

Od uruchomienia usługi w listopadzie 2023 roku, Carrefour obserwuje rosnące zainteresowanie klientów ofertą MoneyGram. Coraz więcej osób wybiera tą sieć nie tylko na zakupy, ale...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. październik 2024 13:58