20.01.2023 / 13:55
StoryEditor

Grupa Muszkieterów zwiększyła przychody o ponad 1 mld zł. Jest jedno „ale”…

Intermarche Power (mat. prasowe)
Grupa Muszkieterów podsumowała wyniki handlowe za 2022 rok. Obrót zrealizowany przez zrzeszone w jej ramach supermarkety Intermarché i Bricomarché wyniósł 9,8 miliardów złotych, co przełożyło się na 11,5 proc. wzrost rok do roku.

Intermarche raportuje wzrost sprzedaży LFL poniżej inflacji średniorocznej

Sieć Intermarché zwiększyła obrót – po wyłączeniu sprzedaży paliw – o pół miliarda złotych, osią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 09:27
StoryEditor
Sieci handlowe promują na potęgę. Liczba akcji rabatowych zwiększyła się o blisko 15 proc.
Sieci handlowe nie ograniczają liczby promocji, wręcz przeciwnie. Z najnowszych danych wynika, że ich liczba w pierwszym półroczu tego roku wzrosło o blisko 15 proc. (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

W pierwszej połowie 2025 r. sieci handlowe znacząco zintensyfikowały działania promocyjne, oferując konsumentom blisko 620 tysięcy różnego rodzaju akcji tego typu – wynika z najnowszej analizy UCE Research, Hyper-Com Poland i Grupy Blix. To wzrost o 14,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 r. Jakie sklepy wiodą prym w promocyjnym szaleństwie, a które pozostają w tyle?

Sieci handlowe w Polsce intensyfikują działania promocyjne. W okresie od stycznia do czerwca przeprowadziły blisko 620 tys. akcji rabatowych, czyli o 14,5 proc. więcej niż w ana...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 11:16
StoryEditor
Żabka stawia na alkohol. Uruchamia nową platformę do zakupu produktów premium
Żabka Jush (fot. Shutterstock)

Detalista uruchomił platformę Alcostore. Żabka chce w ten sposób dotrzeć do konsumentów z alkoholami premium. Stosowne informacje pojawiły się w aplikacji Jush.

O sprawie pisze portal XYZ.pl, który zwraca uwagę, że usługa wystartowała 8 lipca. Stosowna zakładka pojawiła się już zresztą w aplikacji Jush, ale całość jest dopiero wdrażana,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 14:23