08.05.2019 / 16:29
StoryEditor

Intermarche przedłuża umowę z ETC Swarzędz

(fot. mat. pras.)
Sklep sieci Intermarche w ETC Swarzędz zajmuje 3629 mkw. i jest jednym z najdłużej działających najemców w centrum – funkcjonuje już prawie 20 lat, od 1999 roku. Market działał nieprzerwanie również w czasie przebudowy centrum w latach 2016/2017. Przez lata swojej działalności zdobył liczne grono stałych klientów. Dzięki przedłużonej umowie będzie stanowić trzon oferty handlowej ETC przez kolejne 10 lat.

– Po dokonanej modernizacji ETC, zdecydowaliśmy się przedłużyć swoją obecność w centrum o kolejną dekadę. Zmiany, którym zostało poddane centrum w trakcie przebudowy oceniamy zd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2025 / 10:57
StoryEditor
Handel pod presją kosztów pracowniczych, niepewności i niedoborów produktowych [RAPORT]

W lipcu 2025 roku sektor handlu mierzy się z poważnymi barierami utrudniającymi prowadzenie działalności. Najnowsze dane zaprezentowane przez Polski Instytut Ekonomiczny w ramach Miesięcznego Indeksu Koniunktury (MIK) ukazują, że firmy handlowe silnie odczuwają presję kosztową i kadrową – czynniki te stanowią obecnie największe wyzwania w ich codziennym funkcjonowaniu.

Z danych zaprezentowanych w lipcowym raporcie PIE wynika, że aż 65 proc. firm handlowych wskazuje koszty pracownicze jako główną barierę działalności. To wyraźny sygnał, że pres...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2025 / 15:32
StoryEditor
Grupa Specjał zbliża się do 1 mld złotych obrotu w sklepach własnych
Marka SPAR będzie dalej rozwijana przez Grupę Kapitałową Specjał Krzysztofa Tokarza (fot. mat. prasowe, fotomontaż: wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa Kapitałowa Specjał rozwija sieć sklepów własnych, działających zarówno pod marką SPAR, jak i pod brandami: Nasz Sklep, Delikatesy Premium, Livio, Delikatesy Sezam, Market Plus. Aktualnie sieć sklepów własnych Grupy liczy 90 placówek, a w najbliższym czasie planowane jest otwarcie kolejnych 10 sklepów z logo SPAR.

Specjał szczególnie dynamicznie rozwija placówki własne pod szyldem SPAR – ich liczba wzrosła z 20 do 31, głównie za sprawą ostatnich przejęć i zmian właścicielskich. Nowe sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2025 10:04