21.12.2016 / 15:02
StoryEditor

Krzysztof Waligórski, prezes Intermarche: W 2017 r. chcemy wdrożyć w całej sieci nowy koncept sali sprzedaży

Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarche (fot. materiały prasowe)
Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć Intermarche planuje w 2017 r. przearanżowanie sali sprzedaży w swoich sklepach w Polsce. Zmiany mają objąć wszystkie placówki sieci wchodzącej w skład Grupy Muszkieterów w naszym kraju.

- Rok 2017 będzie dla Intermarche przełomowy, zarówno na poziomie poszczególnych sklepów, jak i polityki handlowej całej sieci. Przede wszystkim do końca przyszłego roku planuje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2024 / 16:45
StoryEditor
”Wytrzyj buty żabko”. Akcja reklamowa Jush, platformy q-commerce Żabki
Wycieraczki z akcji reklamowa Żabka Jush z wlodim4444 (fot. materiały prasowe)

Platforma q-commerce Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej podjęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodi4444. Efektem są wycieraczki wejściowe z hasłami reklamującymi Jush. Produkty z limitowanej serii można zdobyć na dwa sposoby: biorąc udział w konkursie na Instagramie lub dokonując zakupów w aplikacji marki.

Wlodi4444 zdobył ogromną popularność na Instagramie dzięki swoim wypełnionym pozytywną energią grafikom. Twórca stał się również rozpoznawalny dzięki swojej kultowej serii wycie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.10.2024 / 12:46
StoryEditor
Czy na terenach popowodziowych sklepy będą mogły otworzyć się w niedziele? Jest specustawa! Co mówi?
Powódź w Polsce 2024 (źródło: Salling Group, Muszkieterowie)

W Dzienniku Ustaw opublikowano tzw. specustawę powodziową. Ustawa wejdzie w życie w sobotę 5. października. Co to oznacza dla sklepów działających na terenach popowodziowych? Czy sieci handlowe będą mogły prowadzić handel w niedziele, czy jedynie rozładować towar i wyłożyć na półki?

W projekcie ustawy, który trafił do Sejmu, a następnie Senatu zezwalano jedynie na niektóre tzw. czynności związane z handlem, nie sam handel. Czy podczas procesu legis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. październik 2024 12:47