13.11.2020 / 13:18
StoryEditor

Branża spożywcza nie potrzebuje Czarnego Piątku

Emil Krzemiński, B2B sales & marketing team manager w Listonic (Listonic)
W branży spożywczej promocje zaczynają się dużo wcześniej i trwają również po Bożym Narodzeniu. Dlatego większość detalistów nie uczestniczy w listopadowym szaleństwie, ale są też są wyjątki – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Emil Krzemiński, B2B sales & marketing team manager w Listonic, aplikacji mobilnej do tworzenia list zakupowych.

– Tegoroczny Black Friday będzie wyglądał zupełnie inaczej niż w latach ubiegłych – zamknięte galerie handlowe, ograniczenia osób w sklepach czy rekomendacja pozostania w domu z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 15:06
StoryEditor
Czekolada w antykradzieżowych opakowaniach. Sklep walczy z plagą złodziei
Zabezpieczenia antykradzieżowe na czekoladę – nietypowy problem w markecie na Bemowie (za x.com/dawidparzyk)

W jednym z warszawskich marketów czekolada trafiła pod specjalny nadzór. Wszystko przez powtarzające się kradzieże słodkości, które zmusiły kierownictwo sklepu do sięgnięcia po niestandardowe środki ochrony. Co sprawiło, że tabliczka czekolady zyskała status towaru wysokiego ryzyka?

Do tej pory plastikowe opakowania antykradzieżowe były zarezerwowane głównie dla produktów elektronicznych, takich jak gry komputerowe, których cena potrafiła przekraczać 300 zł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.07.2025 / 18:22
StoryEditor
Kto najmocniej stawia na piwo bezalkoholowe? Sieci zwiększają dostępność produktów bez procentów
Piwo Łomża (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Choć sprzedaż piwa w Polsce spada już kolejny rok z rzędu, segment piw bezalkoholowych rośnie dynamicznie. Badanie sklepowej ekspozycji przeprowadzone przez eLeader, pokazuje, że sieci handlowe zwiększają udział piw bezalkoholowych na półkach, a u wszystkich ich udział w ekspozycji przekracza 10 proc. Zwiększyła się także różnorodność oferty.

Z danych Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie wynika, że od początku 2025 roku branża piwna odnotowała 6-procentowy spadek sprzedaży, a w samym maju jej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 11:32