25.09.2023 / 15:15
StoryEditor

Kaufland Card rozwija bazę partnerów i pozyskuje nowych użytkowników. Ilu ich jest po pół roku?

(mat. prasowe Kaufland)
Kaufland Card, program lojalnościowy, który swoją inaugurację miał w marcu bieżącego roku, zgromadził już ponad 3 mln użytkowników. Rośnie także portfolio partnerów programu. W ostatnim czasie do tego grona dołączyły cztery nowe firmy, a dotychczasowi partnerzy dostarczają klientom sieci Kaufland oferty promocyjne.

Kaufland pozyskał czterech nowych partnerów do programu lojalnościowego Kaufland Card. Firmy CeWe, Flaconi, Wyjątkowy Prezent, Logitech i Freenow uatrakcyjniają listę marek ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28.11.2023 / 12:24
StoryEditor
Właściciel sieci Biedronka musi się mieć na baczności. Konkurencja nie śpi
Portugalska grupa Logista, do której należy firma Midsid działa na sześciu europejskich rynkach, w tym w Polsce (fot. Logista)
Firma Midsid uruchomia pierwszy outlet cash & carry i zapowiada, że chce rozszerzyć działalność w zakresie dystrybucji żywności i napojów w Portugalii. Środków na realizację tych planów na pewno jej nie zabraknie, bo za firmą stoi jeden z największych operatorów logistycznych w Europie - grupa Logista.

Firma Midsid, której właścicielem jest grupa Logista, otworzyła pierwszy outlet typu cash & carry w Portugalii - informuje portal ESM Magazine. Z jego doniesień wynika, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.11.2023 / 17:58
StoryEditor
PepsiCo chce zredukować ilość sodu w swoich przekąskach i poprawić ich skład
Chipsy Lays na półce w sklepie (Shutterstock)
Chipsy Lay’s zawierające mniej soli, do takich zmian m.in. dąży koncern PepsiCo, właściciel marki. Ale ograniczenie tego składnika w samych chipsach to nie wszystko. Koncern poprawi smak swoich produktów poprzez dodanie do nich przypraw i ziół.

Inicjatywa PepsiCo nie wzięła się znikąd. Zgodnie z zaleceniem WHO wszystkie 194 państwa członkowskie zobowiązały się do zmniejszenia spożycia sodu przez ludzi o 30 proc. do 203...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04. grudzień 2023 01:07