27.04.2023 / 15:10
StoryEditor

Kaufland Card z mocnym startem. 2 mln uczestników programu lojalnościowego w niespełna dwa miesiące

Kaufland Card działa w Polsce od marca 2023 r. (mat. prasowe)
Już ponad 2 mln klientów w Polsce korzysta z Kaufland Card. Sieć chwali się, że m.in. dzięki wdrożeniu nowego programu lojalnościowego udało jej się zwiększyć frekwencję w sklepach - w marcu była ona o 20 proc. wyższa niż rok wcześniej.

Kaufland Card wystartował w Polsce na początku marca. Już po 10 dniach mógł się pochwalić 1 mln użytkowników. Od tamtej pory udało się ten wynik podwoić.

Kauf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 17:18
StoryEditor
Grupa Sokołów zainwestowała niemal trzy mld zł w rozwój i modernizację zakładów
Przemysław Gostkiewicz, prezes zarządu Sokołów (fot. mat.pras.)

Ćwierć wieku historii, miliardowe inwestycje i setki punktów sprzedaży – Grupa Sokołów podsumowuje 25 lat obecności na rynku. To czas dynamicznych przejęć, konsekwentnego rozwoju i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Jak wyglądała droga, która doprowadziła firmę do miejsca w gronie największych producentów żywności w Polsce?

Sokołów od 25 lat konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję, opierając rozwój na innowacyjności, inwestycjach i odpowiedzialnym podejściu do biznesu. W tym czasie wartość sprzedaży w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 17:40
StoryEditor
1:4 – co to za proporcja i dlaczego Bonduelle chce ją utrzymać?
Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Grupy Bonduelle na Europę Centralną w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl mówi o zmianach zachodzących na polskim rynku detalicznym oraz o tym, jak firma Bonduelle się w nich odnajduje (fot. materiały prasowe)

Rynek detaliczny w Polsce dynamicznie się zmienia. Dyskonty dominują, hipermarkety ewoluują, a e-commerce wciąż szuka swojego miejsca w sprzedaży żywności. Jak w tej rzeczywistości odnajduje się jeden z największych producentów warzyw na świecie? O roli i perspektywach dla różnych kanałów dystrybucji oraz ich wzajemnym przenikaniu się, a także wpływie gastronomii na ofertę sklepów rozmawiamy z Krzysztofem Chmurą, dyrektorem generalnym Grupy Bonduelle na Europę Centralną

Z tego wywiadu dowiesz się m.in.: 

  • ile gospodarstw domowych w Polsce kupuje warzywa w puszkach?
  • jak wygląda sprzedaż mrożonek w dyskontach, a także w internecie?
  • ja...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 12:31