03.07.2023 / 20:05
StoryEditor

Kaufland chce mocno zwiększyć sprzedaż produktów pod marką własną. Sieć chce wykorzystać nadarzającą się sytuację

Kaufland rusza z kampanią ”Marki nasze, oszczędności wasze!” (Kaufland Polska)
Z badań GFK Polonia wynika, że niemal 13,5 mln rodzimych gospodarstw domowych sięga po produkty pod markami własnymi sieci handlowych takich jak Polomarket, Biedronka, Lidl, Carrefour, Kaufland, Auchan czy Żabka. Wszystko wskazuje na to, że gwałtowny wzrost cen, którego doświadczyli konsumenci w ostatnich miesiącach sprawi, że udziały rynkowe produktów private label mocno wzrosną. Sytuację chce wykorzystać sieć Kaufland, która planuje doinwestować marketing swojego portfolio marki własnej.

Sytuacja ekonomiczna w kraju motywuje polskich konsumentów do poszukiwania alternatyw produktowych na rynku FMCG. Jak podaje GFK Polonia, już co piąty produkt znajdujący się w k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 09:45
StoryEditor
Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu i komunikacji w Aldi Polska. Kto zastąpił Agnieszkę Barańską?
Łukasz Janota, dyrektor marketingu i komunikacji w Aldi Polska (fot. LI/Łukasz Janota)

Agnieszka Barańska pożegnała się z Aldi Polska, po niespełna dziewięciu latach pracy w firmie. Nowym dyrektorem marketingu i komunikacji został Łukasz Janota, związany z Aldi od ponad pięciu lat. Wcześniej przez ponad dziewięć lat był menedżerem w AmRest, pracującym na rzecz marki Starbucks.

Agnieszka Barańska odchodzi z Aldi Polska

Zmiana w managemencie Aldi Polska. 3 września Agnieszka Barańska po niespełna dziewięciu latach praca oficjalnie ogłosiła, że odchodz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 14:57
StoryEditor
Co w sytuacji, gdy rosyjski dron uszkodzi sklep lub magazyn w Polsce? Prawnik radzi
Rosyjska fabryka dronów w Jełabudze (źródło: Zvezda TV)

Wtargnięcia rosyjskich dronów do polskiej przestrzeni powietrznej to przede wszystkim zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, ale też potencjalne szkody dla firm - w tym sieci handlowych, drobnych detalistów, operatorów magazynów czy właścicieli fabryk produkujących żywność. Zapytaliśmy prawnika, co w sytuacji, gdy dron - celowo lub przypadkowo - uszkodzi lub wręcz zniszczy tego rodzaju obiekty.

W ubiegłym tygodniu w nocy z wtorku na środę polska przestrzeń powietrzna została naruszona ok. 20 razy przez rosyjskie drony, które nadleciały od strony Białorusi i Ukrainy. Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 16:49