29.09.2021 / 14:31
StoryEditor

Kaufland edukuje konsumentów w zakresie niemarnowania żywności

Kaufland z akcją „Popatrz, Powąchaj, Posmakuj” (materiały prasowe)
Sieć handlowa zachęca klientów do niemarnowania żywności i jako jedyna sieć handlowa w Polsce wprowadza na swoich produktach specjalne oznaczenie, które ma przypomnieć, że produkt może być dobry po upływie terminu przydatności do spożycia.

29 września obchodzimy międzynarodowy dzień świadomości na temat strat i marnotrawstwa żywności ustanowiony przez ONZ. W Polsce co roku wyrzuca się ok. 4,8 mln ton jedzenia, gdz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 23:06
StoryEditor

Właściciel marek Persil i Schwarzkopf chce zarobić na elektromobilności. Henkel będzie produkował akumulatory do aut elektrycznych

Henkel uruchomi Battery Engineering Centre w swoim Centrum Inspiracji w Dusseldorfie
Henkel, światowy lider w dziedzinie klejów, uszczelniaczy i powłok funkcjonalnych, ogłosił we wrześniu uruchomienie rewolucyjnego Battery Engineering Centre w swoim Centrum Inspiracji w Dusseldorfie. Otwarcie Centrum umacnia pozycję firmy jako wiodącego partnera w zakresie projektowania i innowacji dla producentów oryginalnego wyposażenia z branży motoryzacyjnej i producentów akumulatorów na całym świecie.

Na Battery Engineering Centre firmy Henkel składają się dwa zaawansowane technologicznie obiekty – Centrum Zastosowań Akumulatorów, które zostało otwarte w sierpniu 2023 roku or...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
01.10.2023 / 14:18
StoryEditor

Klienci wymagają coraz więcej od marek odzieżowych. Czy branża fashion sprosta wyzwaniu?

Wdrożenie strategii brand purpose wymaga inwestycji i długoterminowego zaangażowania (fot. Shutterstock)
Trzech na pięciu Polaków deklaruje, że stara sie wybierać tylko marki zaangażowane i odpowiedzialne społecznie oraz dbające o środowisko, a 37 proc. osób zapewnia, że na ich wybory zakupowe ma wpływ filozofia wartości, które promuje dana firma - wynika z nowego raportu Deloitte. Co to oznacza dla branży modowej?

Deloitte w nowym raporcie "Brand Purpose. Rynek Mody 2023" przeanalizowało postawy i zachowania zakupowe oraz stosunek konsumentów do poszczególnych marek. Ankietowani re...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. październik 2023 10:07