04.05.2022 / 15:43
StoryEditor

Kaufland obniża ceny ponad 1000 artykułów. Sieć sklepów uważa, że przeciwdziała w ten sposób inflacji

Stoisko mięsne w Kauflandzie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Walka z inflacją staje się chwytliwym hasłem reklamowym w dobie rosnących cen. „W odpowiedzi na postępującą inflację Kaufland przygotował specjalną akcję, która pozwoli konsumentom ograniczyć wydatki związane z zakupami” – poinformowała właśnie sieć sklepów.

Detalista obniży ceny ponad 1000 produktów o 10 proc. Rabat obejmuje artykuły spożywcze, przemysłowe oraz drogeryjne, a sama akcja promocyjna ma potrwać przez 6 tygodni, począ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2025 / 17:16
StoryEditor
Hipermarkety sieci Rimi Baltic, przejmowane przez właściciela Netto Polska
584333
fot. Sebastian Rennack
584982
fot. Sebastian Rennack
584983
fot. Sebastian Rennack
584984
fot. Sebastian Rennack
584333
584982
584983
584984

Salling Group, właściciel sieci Netto w Polsce, przejął sieć Rimi, która bez rozgłosu umacnia swoją pozycję, gdy bitwa na rynku artykułów spożywczych w krajach bałtyckich nabiera tempa. Podczas gdy Lidl idzie naprzód, hipermarkety Rimi pozostają elastyczne i dochodowe. Spójrzmy na model biznesowy tego gracza.

Analizę modelu biznesowego hipermarketów Rimi znajdziesz tutaj

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 13:00
StoryEditor
Avon otwiera pierwszy punkt franczyzowy. Czy każda konsultantka może mieć sklep?

Avon otworzył pierwszy punktu franczyzowego na polskim rynku. Od soboty, 17 maja, klienci mogą kupić kosmetyki Avon stacjonarnie w warszawskim centrum handlowym Wola Park, na wyspie handlowej prowadzonej przez wieloletnią konsultantkę marki. Punkt franczyzowy, podobnie jak wcześniejsze wejście do sieci drogerii Rossmann, to kolejny, ważny kanał sprzedaży, po kluczowym dla firmy zespole sprzedaży bezpośredniej, który liczy w Polsce 146 tysięcy konsultantek.

Firma Avon, po wejściu do sieci drogerii Rossmann, zaproponowała swoim konsultantkom i osobom chcącym uruchomić własny biznes beauty – otwarcie własnych punktów na zasadach fra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. maj 2025 13:41