05.09.2024 / 13:06
StoryEditor

Kaufland otwiera ósmy sklep w Warszawie. Jakie nowe koncepty handlowe sieć testuje w swoim hipermarkecie? [ZDJĘCIA]

Hipermarket sieci Kaufland w Warszawie, fot. Kaufland Polska

Kaufland otworzył swój hipermarket kompaktowy w kompleksie handlowym przy ul. Górczewskiej 218 w Warszawie. Pasaż Górczewska - to jedna z ikonicznych dla polskiego handlu lokalizacji, którą zajmowało przez wiele lat Tesco, a wcześniej sieć Hit. To już trzeci sklep Kaufland w Warszawie, który otwiera się w miejscu gdzie dział brytyjski operator. Jednocześnie jest to jedna z najnowocześniejszych placówek niemieckiego operatora w Polsce. Czym się wyróżnia?

Sklepy Kaufland przy ul. Górczewskiej 218 w Warszawie przywróci do życia centrum handlowe, które przez kilka ostatnich lat mocno podupadło. - Cieszymy się z faktu, że wśród gron...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 15:27
StoryEditor
Nowa strategia Dino zatwierdzona. Konkurencja ma się czego bać
Dino stawia na retailmedia. ”Znaczące źródło przychodów” (fot. materiały prasowe)

Dino Polska właśnie podjęło przełomową decyzję, która może zupełnie zmienić oblicze jednej z najszybciej rozwijających się sieci handlowych w kraju. Walne Zgromadzenie akcjonariuszy zdecydowało o rozszerzeniu działalności spółki o nowe obszary, wykraczające poza tradycyjny handel detaliczny. Co dokładnie oznacza ta zmiana i jak może wpłynąć na całą branżę?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Rozszerzenie działalności Grupy Dino
  • Czy Dino nadrobi cyfrowe zaległości?
  • Dino podgryza konkurencję
  • Czy retail media będzie nowym źródłem...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 11:03
StoryEditor
Lidl otwiera supermarket na wsi, która liczy ok. 1000 mieszkańców. Nowa strategia ekspansji sieci
Lidl, sklep, wózek

Lidl kontynuuje ekspansję w Polsce, otwierając kolejne sklepy nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w mniejszych miejscowościach i na wsiach. Najnowszy przykład to otwarcie dyskontu w Zakręcie pod Warszawą, liczącym nieco ponad 1000 mieszkańców. Ta strategiczna zmiana pokazuje, że sieć dostrzega potencjał w lokalizacjach o mniejszej populacji, idąc śladem konkurentów takich jak Dino i Biedronka.

Nowy sklep Lidl w Zakręcie koło Warszawy

Już w czwartek, 26 czerwca br., Lidl Polska otworzy swój sklep przy ul. Trakt Brzeski 24 w Zakręcie. Wieś, położona niedaleko Warszaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 02:52