25.04.2023 / 15:35
StoryEditor

Kaufland, w przeciwieństwie do Biedronki, nie rozdaje Polakom piwa w promocji 10 + 10 butelek gratis. Niemiecka sieć przygotowała inną akcję z okazji majówki…

Żeby móc zakręcić kołem oszczędności i wygrać kupony zniżkowe na produkty trzeba mieć kartę Kauflad Card i być użytkownikiem aplikacji mobilnej (Kaufland)
26 kwietnia, a więc tuż przed ulubionym weekendem Polaków, w sieci Kauflad rozpocznie się kolejna odsłona akcji pod nazwą „Koło oszczędności”. Kto i co będzie mógł zyskać biorąc w niej udział? 

Od środy 26 kwietnia, klienci sieci (ale tylko ci, którzy są użytkownikami aplikacji Kaufland, zarejestrowanymi w programie lojalnościowym Kaufland Card) mogą wzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 11:07
StoryEditor
Biedronka wyśle pracowników na badania. Czy wszyscy muszą im się poddać?

Biedronka rozpoczyna kolejną, 20. już akcję bezpłatnych badań dla pracowników, pod hasłem "Razem Zadbajmy o Zdrowie". Uczestnicy będą mogli skorzystać ze specjalistycznych badań krwi o wartości ponad 600 zł, m.in. sprawdzających markery nowotworowe. Możliwe będzie też dokupienie w korzystnej cenie dowolnej liczby pakietów badań dla swoich najbliższych. W ubiegłym roku, w ramach tej inicjatywy, przebadało się aż 37,5 tysiąca pracowników firmy.

Program sieci Biedronka "Razem Zadbajmy o Zdrowie" to benefit, z którego może skorzystać każdy z ponad 84 tysięcy pracowników. W ramach profilaktyki zdrowotnej od maja do końca ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 15:10
StoryEditor
Wars jak Empik - będzie testować płatności spojrzeniem
Wars zaskakuje - będzie testować płatności spojrzeniem (Fot. Grupa PKP)

Spółka Wars rozpoczyna pilotaż innowacyjnego systemu płatności biometrycznych. Od 8 maja klienci będą mogli przetestować technologię PayEye – nowatorską metodę płatności spojrzeniem. Na razie nie w pociągach, ale w restauracji stacjonarnej Wars.

PayEye to polski fintech, który opracował autorską technologię płatności biometrycznych, łączącą skan tęczówki oka i twarzy. System umożliwia dokonywanie płatności bez użycia te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. maj 2025 11:52