13.04.2021 / 14:52
StoryEditor

Kaufland wprowadza do sprzedaży kawę nowej marki

Kaufland (fot. mat. prasowe, Kaufland)
Sieć Kaufland będzie sprzedawać kawy marki Golden Bow Solutions. Produkt charakteryzuje się wysoką zawartością kofeiny i nietypowymi smakami.

Jak podkreśla sama sieć, za pośrednictwem jej Centrum Obsługi Klienta oraz social medów spłynęło wiele próśb o wprowadzenie do sprzedaży kawy Golden Bow Solutions, która podbiła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 12:06
StoryEditor
Nowy numer "Wiadomości Handlowych" już dostępny! W środku: Stefan Hoppe/Kaufland, nowe źródła przychodów, oczekiwania przedwyborcze, dyskonty non-food [SPIS TREŚCI]
Sprawdź, o czym piszemy w najnowszym numerze ”Wiadomości Handlowych”

Oczekiwania branży handlowej związane z wyborami prezydenckimi, trendy opakowaniowe, debiut Biedronki na rynku słowackim, kluczowe wnioski z kongresu Retail Trends 2025 - to tylko niektóre z licznych tematów, jakie poruszamy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych" (nr 2/2025). W magazynie znajdziecie także obszerny wywiad ze Stefanem Hoppe, prezesem Kaufland Polska, jak również ranking największych sieci dyskontów non-food w Polsce.

O czym piszemy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych"?

- Na temat nowej strategii dla polskiego rynku, w tym planów rozwoju i komunikacji z konsumentami, a także bu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 15:36
StoryEditor
Unilever z mocnym startem 2025 roku. Które segmenty napędzają wzrost?
Na zdj. biuro firmy Unilever (fot. BalazsSebok/Shutterstock)

Unilever rozpoczął rok 2025 z wyraźnym sygnałem stabilności i odporności na zmieniające się warunki rynkowe. Wyniki finansowe za pierwszy kwartał pokazują wzrost sprzedaży w kluczowych segmentach. Które marki i kategorie stoją za tymi wynikami i co może czekać koncern w kolejnych miesiącach?

Unilever ogłosił, że osiągnął 3 proc. wzrost sprzedaży bazowej w pierwszym kwartale 2025 roku. Wzrost sprzedaży był wspierany przez innowacje oraz pozycjonowanie marek premium. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 03:55