22.01.2020 / 14:47
StoryEditor

Kaufland wycofuje się z Australii. Sieć skoncentruje się na Niemczech i Polsce

źródło: mat. prasowe Kaufland ()
Niemiecki gigant zszokował australijską branżę spożywczą, ogłaszając, że zamierza „wycofać się w uporządkowany sposób” z tamtejszego rynku. Detalista miał zainwestować w Australii równowartość 435 mln USD i stworzyć ponad 1,5 tys. miejsc pracy. Szef Kaufland International stwierdził, że „w przewidywalnej przyszłości firma skoncentruje się na najważniejszych rynkach europejskich”. Chodzi zapewne głównie o Niemcy i Polskę.

Kaufland miał ambitne plany ekspansji w Australii. Sieć zamierzała otworzyć co najmniej 30 hipermarketów, zainwestować łącznie równowartość ok. 435 mln dolarów amerykańskich i s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 10:27
StoryEditor
Primark uruchamia aplikację mobilną. Kiedy apka będzie dostępna w Polsce?
Primark uruchamia aplikację mobilną (fot. primark.com)

Primark wprowadza nową aplikację mobilną dla klientów, która umożliwi im przeglądanie szerokiej gamy produktów i sprawdzanie dostępności w sklepach, a także bycie na bieżąco z najnowszymi produktami i kolekcjami Primark. Po testach na dwóch rynkach będzie ona udostępniana we wszystkich krajach.

Irlandia i Włochy to dwa pierwsze kraje, w których uruchomiono aplikację, a klienci z tych rynków mogą ją pobrać już dziś. To kolejny krok w cyfryzacji firmy, po wprowadzeniu no...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 18:28
StoryEditor
Nowy szef Mr. DIY w Polsce. Łukasz Dobrowolski pokieruje ekspansją sieci
(fot. materiały prasowe/Łukasz Dobrowolski za linkedin.com)

Mr. DIY powołał nowego szefa na polskim rynku – Łukasza Dobrowolskiego, menedżera z ponad 20-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym. Wraz z tą zmianą sieć kontynuuje rozbudowę swojej obecności w stolicy. Co oznacza ten ruch dla dalszego rozwoju marki w Polsce?

W lipcu stanowisko Country Head Mr. DIY Poland objął Łukasz Dobrowolski. To menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu operacyjnym i sprzedażowym w sektorze ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 22:28