03.04.2021 / 18:20
StoryEditor

Niemcy: Testy na COVID-19 na parkingach sklepów Lidl i Kaufland

test na COVID-19 (pixabay)
Schwarz Gruppe i dostawca usług zdrowotnych EcoCare oferują szybkie testy na obecność koronawirusa na kilkuset parkingach dla klientów Lidl i Kaufland w Niemczech. 

Dobrowolnym badaniom mogą się poddać zarówno konsumenci, jak i pracownicy sklepów.

Partnerem sieci handlowych należących do Schwarz Gruppe jest firma EcoCare, która ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 09:10
StoryEditor

To dopiero kiełbasa wyborcza. Sieć stacji Circle K tworzy produkt "inspirowany" wyborami do Sejmu

Na zdj. stacja paliw Circle K (fot. materiały prasowe)
Firmy handlowe raczej starają się unikać tematu wyborów do parlamentu, gdyż boją się posądzenia o wspieranie jednej - wszystko jedno której - opcji politycznej. Wolą, by ich marki kojarzyły się z czymś przyjemnym niż z polityką, która dzieli Polaków na wrogie obozy. Ogrywanie marketingowo tematu wyborów to rzadkość, a jednak sieć stacji Circle K zdecydowała się właśnie na taki krok.

Na stacjach Circle K właśnie pojawił się nowy produkt. To Hot Dog Wyborny - uwaga, to nie pomyłka, wcale nie Wyborczy! Jest on połączeniem kiełbaski z boczkiem oraz bułki z cebu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 14:16
StoryEditor

Biedronka pobiła kolejny rekord. Liczba użytkowników programu lojalnościowego robi wrażenie

Biedronka wydała już ponad 17 mln kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu mln osób działa aplikacja powiązana z kartą (fot. MOZCO Mateusz Szymanski/Shutterstock.com)
Biedronka wydała już ponad 17 mln kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu mln osób działa aplikacja powiązana z kartą. Co więcej, w ostatnich ośmiu miesiącach liczba ofert promocyjnych sieci, oferowanych posiadaczom karty i użytkownikom aplikacji wzrosła o ponad 90 proc.

Biedronka ma największy w Polsce program lojalnościowy. Jak podaje sieć, każdego dnia, od poniedziałku do soboty, a także w niedziele handlowe, sklepy sieci Biedronka na teren...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02. październik 2023 12:40