31.03.2022 / 18:16
StoryEditor

Bojkot konsumencki firm Auchan, Nestle, Decathlon czy Leroy Merlin za pozostanie w Rosji dewastuje ich potencjał marketingowy [ANALIZA]

Bojkot online firm pozostających w Rosji dewastuje ich potencjał marketingowy (fot. wiadomoscihandlowe.pl; mat. prasowe; testing/Shutterstock)
Bojkot konsumencki firm, które nie wycofały się z Rosji po jej inwazji na Ukrainę, uzyskuje w mediach społecznościowych bezprecedensową skalę. Może się nie przekładać bezpośrednio na bieżące decyzje konsumentów. Ma jednak dla bojkotowanych marek poważne konsekwencje – również w długi okresie – dla ich potencjału mediowego. Mimo potężnych budżetów mediowych, będą miały problemy w komunikacji z konsumentami.

Agencja specjalizująca się w monitoringu i zarządzaniu reputacją brandów w mediach elektronicznych – Brand24 – przeprowadziła analizę wpływu bojkotu konsumenckiego, dotykająceg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2024 / 13:32
StoryEditor
Nowy koncept Lidla. Sieć inwestuje w lokalność, tworzy nowy “swojski” format handlowy [ZDJĘCIA]

Tworząc swój najnowszy koncept sklepowy Lidl postawił przede wszystkim na promocję produktów lokalnych, regionalnych, swojskich, wysokiej jakości. Wędliny z kategorii premium, produkowane przez polskie firmy, sprzedawane są pod marką własną Lidla: Pikok od Krajana - Polskie Smaki Zręcznie Pakowane.

Dzięki nowemu konceptowi klient Lidla ma poczuć klimat i smak polskiej tradycji. Sieć chce w ten sposób promować produkty swojskie i lokalne oraz poprawiać w ten sposób swój wiz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2024 / 16:50
StoryEditor
Żabka to sieć na lato. Piki sprzedażowe w innych okresach niż u większości rynku
Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)

Kwartalne wyniki sprzedaży do klientów końcowych Żabki mówią jasno, że sieć najwyższą sprzedaż notuje w trzecim kwartale, czyli w najcieplejszych miesiącach w roku. To efekt wzrostu popytu na napoje i przekąski.

Trzeci kwartał w ostatnich trzech latach odpowiadał w Żabce za 28 proc. całorocznej sprzedaży. Drugi i trzeci kwartał odpowiadał za 26 proc., a pierwszy kwartał to 20-21 proc. s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2024 20:51