19.11.2024 / 10:30
StoryEditor

Lidl promuje w Polsce ideę jednolitych cen w skali kraju, obecnie prowadzi analogiczną kampanię w Finlandii

Lidl w Finlandii (fot. Sebastian Rennack)

Lidl Finlandia promuje ogólnokrajową spójność cen, krytykując regionalne różnice cenowe między konkurentami, tak jak robi to już w Polsce. Dyskonter podkreśla swoje zaangażowanie w ujednolicenie cen pomimo wyzwań na skoncentrowanym rynku.

Lidl walczy o krajowe ujednolicenie cen i opowiada się za uczciwością polityki cenowej. W tym tygodniu niemiecki dyskonter uruchomił inicjatywę marketingową pod hasłem „przys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
08.12.2025 / 14:42
StoryEditor
50 zł na zakupy! Przychodzi Media Markt do Żabki i chce ułatwiać życie jej klientom
MediaMarkt Polska oraz Żabka Polska wystartowały ze wspólną ogólnopolską akcją promocyjną

MediaMarkt Polska oraz Żabka Polska rozpoczęły ogólnopolską kampanię promocyjną, której celem jest zwiększenie sprzedaży nie tylko w sklepach sieci convenience, ale także elektromarketach. W ramach współpracy użytkownicy aplikacji Żappka mogą zdobyć kupon rabatowy do wykorzystania w sklepach MediaMarkt. To ciekawy przykład współpracy marketingowo-sprzedażowej sieci handlowych.

Jak podkreśla Maciej Dolega, rzecznik prasowy MediaMarkt Polska współpraca z Żabką to naturalny krok w kierunku jeszcze większej obecności MediaMarkt w codzienności naszych klie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 17:37
StoryEditor
Tomasz Szacoń, Retailpoland Consulting: Rezygnacja z bycia hurtownią to świetna decyzja Eurocashu
Tomasz Szacoń, właściciel firmy doradczej RetailPoland Consulting LTD (RetailPoland Consulting LTD)

- Czy Grupa Eurocash właśnie zabrała głowę spod toporu? Mam nadzieje, że mamy w końcu coś optymistycznego - twierdzi Tomasz Szacoń, prezes Retailpoland Consulting, komentując nową strategię Grupy Eurocash.

Szacoń podkreśla, że zespół pracujący nad zmianą musiał dogłębnie przeanalizować i rozrysować drzewko zależności spółek, które wchodzą w skład grupy. Dodaje, że obrany kierunek ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 13:25