24.06.2023 / 23:05
StoryEditor

50 lat sieci Lidl. Christoph Graf, szef działu zakupów Lidl Niemcy: Naszym priorytetem są marki własne

Christoph Graf, szef działu zakupów, członek zarządu Lidl Niemcy (lebensmittelpraxis.de)
- Mamy (w ofercie naszych sklepów – red.) prawie wszystko, co oferuje supermarket i ciągle się rozwijamy – nie tracąc przy tym DNA Lidla. (…) Naszym priorytetem są marki własne. -  mówi „LP” Christoph Graf, szefem działu zakupów, członek zarządu Lidl Niemcy.

Redakcja lebensmittelpraxis.de: 50 lat Lidla! Jak bardzo zmienił się w tym czasie świat dyskontów?

Christoph Graf, szef działu zakupów, członek zarządu Lidl Niemcy: Kie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 13:38
StoryEditor
Marka Sinsay chce podbić stepy Azji Centralnej. Grupa LPP ma bardzo ambitne plany ekspansji

Ogłoszona w kwietniu strategia LPP zakłada m.in. przyspieszenie rozwoju Sinsay na nowych rynkach zagranicznych. Potentat odzieżowy, obecny już w Europie Środkowo-Południowej, spogląda na Azję Centralną. Największy dotychczas plan ekspansji zaplanowany jest z rozmachem.

Grupa LPP ogłasza plany ekspansji międzynarodowej marki Sinsay. Na początku sierpnia zaplanowane jest otwarcie pierwszego salonu w Uzbekistanie, gdzie do końca roku sieć sprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 11:37
StoryEditor
Kurierem czy do paczkomatu? Rakietą! Chińczycy testują supernowoczesny sposób dostaw
Chiny testują dostawy produktów rakietami (fot. Pixabay)

Jak donosi portal chinadaily.com.cn, firma Sepoch z Pekinu przeprowadziła udany test transportu paczek rakietą. Lot odbył się na południu Chin. Udało się przetransportować ponad 20 kg towaru. W przyszłości paczki do Europy mogą w ten sposób docierać raptem w kilka minut.

Paczki pochodziły z platformy Taobao, jednej z największych platform e-commerce w Chinach, należącej do Alibaby. Do transportu wykorzystano rakietę wielorazowego użytku o długo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 00:26