24.06.2023 / 23:05
StoryEditor

50 lat sieci Lidl. Christoph Graf, szef działu zakupów Lidl Niemcy: Naszym priorytetem są marki własne

Christoph Graf, szef działu zakupów, członek zarządu Lidl Niemcy (lebensmittelpraxis.de)
- Mamy (w ofercie naszych sklepów – red.) prawie wszystko, co oferuje supermarket i ciągle się rozwijamy – nie tracąc przy tym DNA Lidla. (…) Naszym priorytetem są marki własne. -  mówi „LP” Christoph Graf, szefem działu zakupów, członek zarządu Lidl Niemcy.

Redakcja lebensmittelpraxis.de: 50 lat Lidla! Jak bardzo zmienił się w tym czasie świat dyskontów?

Christoph Graf, szef działu zakupów, członek zarządu Lidl Niemcy: Kie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2025 / 13:42
StoryEditor
Biedronka w świecie streetware: pop-art i szczypta autoironii w ramach marketingu z okazji 30-lecia obecności na rynku

Z okazji 30-lecia obecności na polskim rynku, Biedronka przez cały rok proponuje swoim klientom rozmaite formy celebrowania swoich urodzin. Teraz przyszedł czas na oryginalny ukłon w stronę młodszej części klienteli za sprawą nowej odsłony kultowej Fan Collection. W kolekcji ubrań sygnowanych przez markę znalazła się m.in. serigrafia inspirowana słynnym „Marilyn Diptych” Andy’ego Warhola – z biedronką w roli głównej oraz obraz Józefa Chełmońskiego.

Biedronka stawia na humor, dystans i wyobraźnię

Tym razem do współpracy zaproszono jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek streetwearowych w Polsce – Diamante, która od lat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 14:31
StoryEditor
KSeF w handlu i FMCG: terminy, obowiązki, koszty [Przewodnik cz. 1]
KSeF w handlu i FMCG terminy, obowiązki, koszty. Przewodnik po KSeF cz. 1 (fot. Canva)

Już niedługo wszystkie polskie firmy, także branża handlowa i FMCG, będą musiały wdrożyć KSeF, czyli Krajowy System e-Faktur. Przysłowiową marchewką dla firm ma być szybszy zwrot VAT-u. A co będzie kijem? Jak KSeF wpłynie na handel i przemysł przetwórczy? To wyjaśniamy w cyklu „Przewodnik po KSeF”.

W artykule przeczytasz:

  • Co to jest KSeF i dlaczego Polska wprowadza Krajowy System e-Faktur
  • Jakie są terminy wprowadzenia KSeF i kogo dotyczy ten obowiązek
  • Jakie t...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2025 01:15