13.01.2020 / 17:57
StoryEditor

Aldi, Lidl i Ocado najbardziej skorzystały na przedświątecznych apetytach zakupowych Brytyjczyków

(fot. Pixabay CC0)
Podczas gdy tradycyjne brytyjskie sieci walczyły, by wyjść na swoje podczas ubiegłorocznego szczytu zakupowego przed Bożym Narodzeniem, niemieckie sieci dyskontowe Aldi i Lidl oraz supermarket online Ocado pobiły wszelkie rekordy sprzedaży – analizuje portal Produce Business UK.

Największe powody do radości miał największy na świecie supermarket spożywczy online Ocado, który odnotował wzrost sprzedaży w okresie czterech tygodni, do 24 grudnia, w wysokoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.07.2025 / 10:20
StoryEditor
Jesteśmy zalewani paczkami z Chin. Ekspansja Temu i Sheina to problem dla polskich firm
(fot. PJ McDonnell/Shutterstock)

W 2024 r. na unijny rynek trafiło aż 4,6 mld przesyłek o wartości poniżej 150 euro spoza UE - podaje "Rzeczpospolita". W rok liczba takich paczek się podwoiła, a w dwa lata - potroiła. To głównie efekt ekspansji chińskich marketplace‘ów, takich jak AliExpress, Shein i Temu.

W "Rzeczpospolitej" czytamy o porażce polskiej prezydencji. Pomimo szumnych zapowiedzi, nie udało się doprowadzić do zniesieniu progu 150 euro, poniżej którego przesyłki spoza U...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2025 / 13:13
StoryEditor
Chińczycy nakarmią polskie psy i koty. Karma dla zwierząt stanie się nowym filarem biznesu?
Animex wchodzi na rynek karmy dla zwierząt – nowy filar strategii Morliny Foods (fot. Shutterstock)

Wejście na rynek karmy dla zwierząt przez jednego z największych graczy branży mięsnej w Polsce może zmienić układ sił w segmencie pet food. Przejęcie Pupil Foods przez należący do chińskiego giganta WH Group Animex nie jest przypadkową, a dobrze przemyślaną decyzją strategiczną. Jakie cele przyświecają temu ruchowi i co firma planuje osiągnąć dzięki tej inwestycji?

Z tego artykułu dowiesz sie:

  • Co Animex chce osiągnąć na rynku pet food?
  • Wykorzystanie własnej produkcji
  • Pet food jako przyszły filar wzrostu Animex
  • Jakie zmiany prz...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 03:32